کد خبر : 2007751 | 19 اسفند 1402 ساعت 12:41 | 12K بازدید | 3 دیدگاه

از مهاجم به وینگر، از وینگر به دفاع راست

کاپیتان فولاد کل زمین آزادی را چرخید! (عکس)

کاپیتان فولاد خوزستان در بازی دیروز مقابل پرسپولیس به آچار فرانسه تیمش تبدیل شد.

کاپیتان فولاد کل زمین آزادی را چرخید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان فولاد در فصل جاری بوده است؛ او که با گل‌های سه امتیازی خود و البته پاس‌های طلایی توانسته تیمش را در روزهای کسب موفقیت یاری کند، دیروز هم عملکرد خوبی مقابل پرسپولیس داشت.

کاپیتان اهوازی‌ها در فصل جاری بیشتر به عنوان مهاجم نوک برای فولاد به میدان رفته بود؛ او اما با اضافه شدن لوسیانو پریرا به فولاد روز گذشته مقابل پرسپولیس به عنوان وینگر راست بازی کرد تا شیمبا در نوک حمله حضور داشته باشد.

1999519

انصاری به عنوان وینگر راست عملکرد خوبی در ترکیب فولاد داشت و روی گل اول تیمش به پرسپولیس با سر توپ را به موسی کولی‌بالی رساند تا او ضربه‌اش وارد دروازه شود. نکته قابل توجه تغییر پست مجدد انصاری در جریان بازی بود.

بعد از اخراج مجتبی نجاریان مدافع راست فولاد، احمد آل‌نعمه سرمربی سفیدپوشان تصمیم به استفاده از انصاری در این پست گرفت. کاپیتان فولاد بیش از 30 دقیقه در دفاع راست برای تیمش بازی کرد و جالب اینکه در این پست هم عملکرد نسبتا مناسبی داشت.

1999521

بی‌شک حضور بازیکن باتجربه‌ای مثل ساسان انصاری در ترکیب فولاد، اتفاق خوبی برای این تیم محسوب می‌شود؛ بازیکنی تکنیکی و سرعتی که همواره تاثیرگذاری خود در ترکیب تیمش را نشان داده است.

عکاس: محمدحسن عامری

دیدگاه‌ها