کد خبر : 2007780 | 19 اسفند 1402 ساعت 14:27 | 47K بازدید | 12 دیدگاه

باورکردنی نبود

مو به تنم سیخ شد، این واقعی بود یا توهم!

پائو کوبارسی باور نمی‌کرد هواداران بارسا او را تشویق کنند و به این امر افتخار می‌کند.

مو به تنم سیخ شد، این واقعی بود یا توهم!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی دیشب بار دیگر به پائو کوبارسی، مدافع 17 ساله محصول لاماسیا، در ترکیب ثابت بارسلونا اعتماد کرد. این یازدهمین بازی فصل کوبارسی برای تیم اول بارسا و نهمین بازی او در لالیگا بود و همه را بار دیگر سورپرایز کرد. کوبارسی به گونه‌ای بازی می‌کرد انگار یک بازیکن با سال‌ها تجربه است و ژاوی نیز اعتراف کرد باور نمی‌کند او فقط 17 سال دارد.

بسیاری معتقدند کوبارسی باید سه‌شنبه شب در ترکیب ثابت بارسا برابر ناپولی قرار بگیرد. او در مقطعی از بازی توسط هواداران بارسا به‌شدت تشویق شد.

1999577

در پایان بازی که به برتری 1-0 بارسا ختم شد، کوبارسی به خبرنگاران گفت: «بازی خیلی دشواری بود چون مایورکا روحیه بالایی داشت و روی دور پیروزی بود. بعد از صعود به فینال کوپا دل ری، مایورکا در بهترین فرم به ما رسید، ولی خوب مبارزه کردیم و به شایستگی نیز برنده شدیم. بردی که به ما برای بازی برابر ناپولی روحیه داد. ما بارسا هستیم و تا آخرین نفس می‌جنگیم.»

کوبارسی ادامه داد: «در هر بازی که مربی به من فرصت می‌دهد سعی می‌کنم 100 درصد توانم را بگذارم. تمرکزم را از دست نمی‌دهم و حواسم به حرکات مهاجم مقابلم است. سعی نمی‌کنم کثیف بازی کنم ولی گاهی مجبورید با خطا بازیکن را متوقف کنید. من همیشه هدفم زدن توپ است اما برخی مواقع نمی‌شود.»

1999578

تشویق شدن در مونتجوئیک: «بله، یک لحظه شنیدم ورزشگاه نام من را فریاد می‌زند و مو به تنم سیخ شد. فکر می‌کردم خواب می‌بینم. احساس غرور فراوانی کردم که در باشگاه همه زندگی‌ام حالا بازیکنی محبوب شده‌ام. تلاشم را می‌کنم بار دیگر این اتفاق تکرار شود.»

دیدگاه‌ها