کد خبر : 2007784 | 19 اسفند 1402 ساعت 14:38 | 67.8K بازدید | 37 دیدگاه

این انتقال به سود همه لالیگایی‌هاست

منتظرم امباپه بیاید، پولش به ما هم می‌رسد!

یاگو آسپاس معتقد است اگر کیلیان امباپه به رئال بیاید، آنها نیز پولدارتر خواهند شد.

منتظرم امباپه بیاید، پولش به ما هم می‌رسد!

به گزارش "ورزش سه"، این روزها بحث و گمانه زنی در مورد کیلیان امباپه داغ است و البته رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی با اطمینان از انتقال او به رئال می‌نویسند. 

تنها چیزی که قطعی شده، جدایی او در پایان فصل از پی‌اس‌جی است، اما تا زمانی که دو تیم رئال و پی‌اس‌جی در لیگ قهرمانان زنده هستند، خبر انتقال او به رئال اعلام نخواهد شد.

1999258

یاگو آسپاس، اسطوره باشگاه سلتا، که فردا باید در برنابئو برابر کهکشانی‌ها قرار بگیرد، در مورد این انتقال گفت: «من هم جای رئال باشم همه تلاشم را می‌کنم امباپه را جذب کنم. او یک فوق ستاره است که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود و جذبش رایگان خواهد بود.»

آسپاس ادامه داد: «با این انتقال لالیگا و تمامی تیم‌هایش سود خواهند برد. حق پخش بازی‌های لالیگا گران‌تر می‌شود و انتظار دارم پول بیشتری بین باشگاه تقسیم شود. این کمک می‌کند ما هم بتوانیم دست بازتری در بازار داشته باشیم و همه تیم‌های لالیگا در رقابت‌های اروپایی حضوری قدرتمندتر خواهند داشت. منتظریم این انتقال نهایی شود تا پولش به ما هم برسد.»

رئال غیر قابل مهار با امباپه: «قطعا رئال شرایط بهتری پیدا می‌کند ولی نمی‌توان با اطمینان گفت که شکست‌ناپذیر خواهد شد. توجه کنید که پی‌اس‌جی با امباپه، نیمار و مسی هم نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود.»

دیدگاه‌ها