کد خبر : 2007809 | 19 اسفند 1402 ساعت 15:59 | 11.2K بازدید | 10 دیدگاه

تاریخ برای مهاجم جنجالی استقلال خوزستان تکرار نشد

مهاجم جوان استقلال خوزستان انگیزه زیادی داشت تا در دیدار مقابل استقلال نیز درخششی که برابر پرسپولیس به نمایش گذاشته بود را تکرار کند.

تاریخ برای مهاجم جنجالی استقلال خوزستان تکرار نشد

به گزارش "ورزش سه"، جواد آقایی‌پور که در بازی رفت دو تیم پرسپولیس و استقلال خوزستان موفق به ثبت دو گل شده بود، برابر استقلال تهران موفق به انجام این ماموریت نشد.

مهاجم جوان استقلال خوزستان که بعد از درخشش در نیم فصل اول به سوژه داغ پنجره زمستانی تبدیل شده بود و چند باشگاه از جمله پرسپولیس و استقلال را خواهان خود می‌دید، در نهایت ترجیح داد با نظر مدیران تیم در جمع آبی‌های جنوب کار را ادامه دهد.

او در بازی روز گذشته مقابل استقلال نیز از انگیزه زیادی برخوردار بود تا بار دیگر توانایی خود را به رخ بکشد، اما سد دفاعی چند لایه شاگردان جواد نکونام مانع از این اتفاق برای او شد.

آقایی‌پور که در بازی رفت مقابل پرسپولیس به شکلی عجیبی سرش در برخورد سنگ از سوی هواداران حاضر در استادیوم غدیر شکسته بود و با آن شرایط موفق به دبل گلزنی در این بازی و برابر علیرضا بیرانوند شده بود، در بازی روز گذشته نیز در برخوردی که با بازیکن حریف داشت بار دیگر سرش شکست و دقایق زیادی را با بانداژ کار را دنبال کرد، اما این بار تاریخ برای او تکرار نشد و دست خالی از این بازی خارج شد.

دیدگاه‌ها