کد خبر : 2007819 | 19 اسفند 1402 ساعت 17:07 | 49.7K بازدید | 27 دیدگاه

یورو، واران جدید

اطمینان کامل: جواهر جدید فرانسه در تور رئال

جواهر 18 ساله جدید فوتبال فرانسه مورد توجه رئال قرار دارد و باشگاه از حالا مطمئن است او را بالاخره جذب خواهد کرد.

اطمینان کامل: جواهر جدید فرانسه در تور رئال

به گزارش "ورزش سه"، مدیران لیل واضح گفته‌اند اگر لنی یورو تابستان آینده منتقل شود، مقصد او هرگز پاری سن ژرمن نخواهد بود. در رقابت برای جذب آخرین استعداد دفاعی فوتبال فرانسه، یک تیم بالاتر از همه وجود دارد و آن رئال مادرید است. 

خیلی‌ها تماس می‌گیرند، اما آرزوی یورو بازی برای رئال مادرید است، اما در حال حاضر یک مانع سه رقمی (100 میلیون یورو) برای صحبت در مورد جدایی احتمالی او وجود دارد، قیمتی که کاملاً خارج از بازار است، با در نظر گرفتن اینکه قرارداد او در 16 ماه به پایان می‌رسد.

1999635

در رئال آنها در مورد یورو آرام هستند. این یک پروسه طولانی مدت خواهد بود که در زمان مناسب نتیجه خواهد داد و در لحظه مناسب برای جذب او اقدام می‌شود. همان‌طور که در موارد دیگر تکرار شده، لحظه تصمیم‌گیری در رئال مادرید در حال ظهور است و یکی از آنها این است که اجازه ندهند یورو تحت هیچ شرایطی تمدید کند، تا قیمت او ارزان‌تر شود. در غیر این صورت، باید تا پایان قرارداد در 30 ژوئن 2025 صبر کنیم، اما این آخرین گزینه است.

رئال برای یورو که 37 بار در فصل جاری بازی کرده، حاضر نیست بیشتر از 30 میلیون یورو هزنیه کند. لیل یا باید این رقم را قبول کند یا ریسک جدایی او در تابستان 2025 را بپذیرد.

دیدگاه‌ها