کد خبر : 2007823 | 19 اسفند 1402 ساعت 17:56 | 13.4K بازدید | 28 دیدگاه

پیروزی با دو پنالتی

یونایتد 2-0 اورتون: گارناچو قهرمان اولدترافورد

منچستر یونایتد با دو پنالتی‌ای که الخاندرو گارناچو گرفت و برونو و رشفورد آنها را گل کردند، میهمانش اورتون را مغلوب کرد.

یونایتد 2-0 اورتون: گارناچو قهرمان اولدترافورد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد که در رده ششم لیگ برتر قرار داشت، امروز میزبان تیم شانزدهم جدول یعنی اورتون بود. شیاطین سرخ برای کاهش فاصله با تاتنهام باید این بازی را می‌بردند و در نیمه اول تقریبا کار حریف را تمام کردند.

ویدئو: 326943

یونایتد بازی را بسیار بهتر و هجومی شروع کرده بود و در دقیقه دهم به یک ضربه پنالتی دست یافت. الخاندرو گارناچو با خطای تارکوفسکی متوقف شد و داور در سوت خود دمید.

1999638

برونو فرناندز پشت توپ ایستاد و با وجود اینکه گلر به خوبی دست ستاره پرتغالی را خوانده بود، توپ وارد دروازه شد. این یازدهمین پنالتی‌ای بود که برونو برای شیاطین سرخ گل می‌کرد.

1999642

یونایتد به حملاتش ادامه داد و در دقیقه 36 به پنالتی دیگری دست یافت و این بار نیز گارناچو در متن آن قرار داشت. ستاره آرژانتینی با خطای گادفری سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. این بار رشفورد پشت توپ قرار گرفت و بر خلاف جهت گلر موفق شد گل دوم تیمش را بزند. این هفتمین گل فصل رشفورد در همه رقابت‌ها بود.

1999643

گارناچو با گرفتن دومین پنالتی تاریخساز شد چرا که اولین بازیکن شیاطین سرخ است که در یک بازی لیگ برتر برای تیمش دو پنالتی گرفته است.

نیمه اول با برتری 2-0 یونایتد تمام شد.

میزبان در 20 دقیقه ابتدایی نیمه دوم به شکلی باورنکردنی نتوانست تعداد گل‌های خود را بیشتر کند. گارناچو به تنهایی سه فرصت عالی را از دست داد. دو بار ضربه او به آسمان زده شد و یک بار دخالت مدافعان مانع شد. ایوانز نیز در دقیقه 63 از چند قدمی نتوانست کار را تمام کند و پیکفورد روی خط توپ را مهار کرد.

1999667

در 10 دقیقه پایانی اورتون کمی فشار را بیشتر کرد اما قادر به خلق موقعیت 100 درصدی گلزنی نبود. در 4 دقیقه وقت اضافه بازی نیز توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یونایتد به لطف همان دو پنالتی نیمه اول بازی سه امتیاز را از آن خود کند.

دیدگاه‌ها