کد خبر : 2007841 | 19 اسفند 1402 ساعت 18:59 | 10.4K بازدید | 37 دیدگاه

تن هاخ: باید دو سه گل دیگر می‌زدیم

اریک تن هاخ بعد از پیروزی برابر اورتون گفت که دو گل کافی نبود و حق تیمش پیروزی پرگل‌تر بود.

تن هاخ: باید دو سه گل دیگر می‌زدیم

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست‌و‌هشتم لیگ برتر انگلیس، امروز با برگزاری یک مسابقه از ساعت 16 به وقت تهران در ورزشگاه اولدترافورد آغاز شد که در آن تیم فوتبال منچستریونایتد موفق شد میهمان خود اورتون را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد.

هر دو گل شیاطین سرخ در این بازی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید که هر دوی آنها را آلخاندرو گارناچو گرفت و اولی توسط برونو فرناندز در دقیقه 12 و دومی توسط مارکوس رشفورد در دقیقه 36 به گل تبدیل شد.

1999677

با این نتیجه، پانزدهمین پیروزی فصل منچستریونایتد رقم خورد و این تیم با 47 امتیاز جایگاهش را در رده ششم جدول تثبیت کرد. این در حالی است که تاتنهام با دو بازی کمتر نسبت به شیاطین سرخ و سه امتیاز بیشتر از آنها در رده پنجم قرار دارد

تن هاخ در پایان بازی گفت: «اخیرا نتایج خوبی نگرفته بودیم و برابر فولام و سیتی شکست خوردیم. حیاتی بود امروز برنده شویم. هدف ما گرفتن سه امتیاز و افزایش فشار روی تیم‌های بالاتر از ما مثل تاتنهام بود. به این هدف نیز رسیدیم و خوشحالم.»

مربی هلندی ادامه داد: «هنوز بازی‌های زیادی باقی مانده و ما به فرم خوبمان بر می‌گردیم. ما می‌خواهیم سهمیه لیگ قهرمانان را بگیریم چون طبیعتا یونایتد باید در جمع چهار تیم بالای جدول باشد. 10 بازی دیگر در پیش است و چیزی غیرممکن نیست. کاری که باید انجام دهیم افزایش فشار بر رقبا با کسب بردهای متوالی است و سپس خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.»

درخشش گارناچو: «او در حال پیشرفت است و ما از این موضوع بسیار خوشحالیم. سهم او در برد امروز بسیار زیاد بود، همچنین با حرکات و دریبل‌هایش یک آزار دائمی برای حریف بود. تماشای تشویق شدن او توسط تماشاگران جذاب بود.»

تن هاخ در پایان گفت: «از تیم راضی هستم اما می‌توانستیم سه یا چهار گل بزنیم، نه فقط دو گل پنالتی. ما خوب هم دفاع کردیم، اما فکر می‌کنم می‌توانستیم کمی بهتر هم بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها