کد خبر : 2007858 | 19 اسفند 1402 ساعت 21:10 | 8.4K بازدید | 22 دیدگاه

کادیز 2-0 اتلتیکو: تیم سیمئونه نمی‌خواهد مدعی باشد

اتلتیکومادرید در بازی هفته بیست هشتم لالیگا با نتیجه 2-0 از کادیز شکست‌ خورد.

کادیز 2-0 اتلتیکو: تیم سیمئونه نمی‌خواهد مدعی باشد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا یک نتیجه عجیب رقم خورد تا اتلتیکو مادرید مغلوب کادیز شود!

تیم تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه در بازی خارج از خانه مقابل تیم رده هجدهمی لالیگا شکست خورد که یکی از شانس‌های سقوط به دست دوم لالیگاست.

1999729

در این بازی که با نتیجه 2-0 به سود میزبان پایان یافت، اولین گل کادیز در دقیقه 24 توسط خوانمی به ثمر رسید. پس از دو پاس کوتاه، توپ وارد محوطه جریمه اتلتیکو مادرید شد و روی ارسال روبن سوبرینو به نزدیکی دروازه، خوانمی موفق شد با ضربه سر گل اول را به ثمر برساند.

بازی در نیمه نخست با برتری 1-0 کادیز به پایان رسید و اگرچه دیه‌گو سیمئونه نیمه دوم را با خروج سائول نیگز، ممفیس دیپای و رودریگو دی‌پل از ترکیب آغاز کرد اما نیمه دوم هم برای آن‌ها شانس بزرگی به دنبال نداشت.

کادیز روی گل دوم مدیون اشتباه گابریل بود که موفق نشد ارسال بلند خاوی هرناندز از زمین خودی را با ضربه سر مهار کند. این توپ در محوطه جریمه در اختیار خوانمی قرار گرفت که در موقعیت تک به تک موفق شد دروازه‌بان اوبلاک را باز کند.

1999727

اتلتیکو تا پایان این بازی موفق نشد دروازه کادیز را بازی کند تا در نهایت با پذیرفتن شکست، 55 امتیازی بماند و در رده چهارم لالیگا قرار داشته باشد. کادیز 22 امتیازی هم  رده هجدهم را کماکان در اختیار دارد.

اتلتیکو با این شکست از کورس قهرمانی بیشتر فاصله گرفت و اکنون با رئال مادرید صدرنشین 11 امتیاز فاصله دارد.

دیدگاه‌ها