کد خبر : 2007859 | 19 اسفند 1402 ساعت 21:12 | 80.9K بازدید | 18 دیدگاه

تنها تیم بدون خرید در فوتبال ایران (عکس)

آلومینیوم اراک هیچ بازیکن ورودی در نقل و انتقالات زمستانی نداشت.

تنها تیم بدون خرید در فوتبال ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات زمستانی فوتبال ایران در حالی به پایان رسید و برخی باشگاه‌ها نیز حتی پس از مهلت اعلام شده نسبت به جذب بازیکنان آزاد و سهمیه فیفا استفاده کردند که در این بین، فقط آلومینیوم اراک صفر ورودی در این مدت داشت.

تیم فوتبال آلومینیوم به دلیل شکایت والنتینو یوئل، بازیکن استرالیایی- آفریقایی فصل گذشته‌اش با پنجره بسته مواجه شد و به همین دلیل این باشگاه نتوانست هیچ بازیکن ورودی در نقل و انتقالات زمستانی داشته باشد و از سوی دیگر چهار بازیکن از جمله میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و محمد مسلمی‌پور هم از این تیم جدا شدند.

1999730

جدایی چهار بازیکن که سه نفرشان بزرگسال بودند و از سوی دیگر پارگی رباط صلیبی اسماعیل شریفات و مرتضی تبریزی و همچنین مصدومیت جدی بهروز نوروزی‌فرد و پیش‌تر هم امین جهان‌کهن، موجب شد تا سید مجتبی حسینی کمترین بازیکن را برای دور برگشت در دسترس داشته باشد.

آلومینیوم اراک در دیدار روز گذشته مقابل شمس‌آذر قزوین فقط 11 بازیکن بزرگسال داشت، در حالی که تیم‌ها اجازه استفاده از 19 بازیکن بزرگسال را دارند ولی مجتبی حسینی این تعداد بازیکن را در اختیار نداشت.

پس از آلومینیوم اراک هم سپاهان با دو خرید، کمترین ورودی را در نقل و انتقالات زمستانی داشت و بیشترین ورودی هم به استقلال خوزستان و ملوان انزلی اختصاص یافت و تیم‌های پرسپولیس، تراکتور، نساجی مازندران و پیکان هم با هفت جدا شده، بیشترین بازیکن خروجی را داشتند.

دیدگاه‌ها