کد خبر : 2007860 | 19 اسفند 1402 ساعت 21:20 | 13.8K بازدید | 12 دیدگاه

درخواست اونانا از هواداران یونایتد: به من اعتماد کنید!

آندره اونانا، دروازه‌بان منچستریونایتد، می‌گوید نسبت به اول فصل روحیه بهتری دارد و از هواداران تیمش خواست به او اعتماد کنند.

درخواست اونانا از هواداران یونایتد: به من اعتماد کنید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد موفق شد در هفته بیست و هشتم رقابت‌های لیگ برتر اورتون را در خانه 2-0 شکست دهد. علاوه بر بازی بسیار خوب کل این تیم در اولدترافورد و درخشش ستاره‌هایی مثل برونو فرناندز، آندره اونانا هم با 6 مهار توپ که 3 تا از آنها روی موقعیت‌های خطرناک شکل گرفت، علاوه بر کلین شیت، در پیروزی تیمش هم نقش موثری داشت.
از همه مهمتر او رفته رفته از شروع اسف بار ابتدای فصل خود فاصله گرفته و در راه تبدیل شدن به یک دروازه‌بان مطمئن است. تا اینجای فصل فقط داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال تعداد کلین شیت بیشتری (9) نسبت به اونانا (8) داشته است.

این ستاره در مصاحبه بعد از بازی با اسکای گفت که دارد احساس بهتری را با یونایتد تجربه می‌کند: "اکنون از نظر روحی بسیار بهتر هستم و خوشحالم. چیزهای بیشتر و کیفیت بالاتری از من خواهید دید، دوباره از هواداران یونایتد می‌خواهم که فقط به من اعتماد کنند."

1999732

او در پاسخ به سوالی در مورد رویا‌هایش با یونایتد هم گفت: "امیدواریم در سال‌های آینده، ما برای عنوان‌های بزرگ بجنگیم و تیمی باشیم که هوادارانمان از ما انتظار دارند.

اما من فعلا به این فصل اهمیت می‌دهم. امیدوارم که در این فصل به چهار تیم برتر صعود کنیم زیرا رسیدن به چمپیونزلیگ بسیار مهم است."

دیدگاه‌ها