کد خبر : 2007866 | 19 اسفند 1402 ساعت 21:52 | 20.9K بازدید | 11 دیدگاه

قرارداد جدید رم با ده‌روسی: همان کسی که می‌خواستند!

مدیران رم پس از پیروزی پرگل این تیم مقابل برایتون تصمیم گرفته‌اند با دنیله ده‌روسی بر سر تمدید قرارداد مذاکره کنند.

قرارداد جدید رم با ده‌روسی: همان کسی که می‌خواستند!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق رم پس از اینکه در ماه دسامبر جانشین ژوزه مورینیو شد، در ده بازی متحمل فقط یک شکست شده که آن هم در مقابل اینتر قدرتمند و با بدشانسی رقم خورده است.

او در لیگ اروپا پس از شکست دادن فاینورد در ضربات پنالتی در مرحله پلی‌آف به یک‌هشتم نهایی صعود کرد و در دور رفت این مرحله موفق شد برایتون روبرتو دی‌زربی را با نتیجه ۴-۰ شکست دهد.

او فوراً ثابت کرد که یک مربی هیجان انگیز و فوق‌العاده در رم است و اکنون با این باشگاه در حال رقابت برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر سری A و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است، چیزی که مورینیو در دو فصل کامل هدایت رم نتوانست به آن دست دست یابد.

1998963

حالا متئو مورتو، کارشناس نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، جزئیات تازه‌ای درباره مذاکرات  ده‌روسی و رم و موضوع قراردادش که تا پایان فصل است افشا کرده است.

طبق گفته مورتو، خانواده فریدکین از عملکرد سرمربی ایتالیایی راضی هستند و در روزهای آینده با نمایندگان وی در مورد یک قرارداد بلندمدت پای میز مذاکره می‌نشینند.
آنها از برد مقابل برایتون به وجد آمده‌اند و معتقدند که ده‌روسی همان مربی‌ای است که می‌تواند در بلندمدت رم را به دستاوردهای بزرگی برساند و این تیم پس از چند ناکامی بزرگ بالاخره مربی مدنظرش را پیدا کرده است.

دیدگاه‌ها