کد خبر : 2007869 | 19 اسفند 1402 ساعت 22:11 | 59.6K بازدید | 10 دیدگاه

بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس)

مارسل سابیترز، هافبک دفاعی دورتموند، در جریان دیدار تیمش مقابل وردربرمن به دلیل تکل خطرناک از پشت روی پای حریف با کارت قرمز جریمه شد.

بی‌دردسرترین اخراج ممکن: حقم بود! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند در هفته بیست و پنجم رقابت‌های بوندسلیگا امشب خارج از خانه به مصاف وردربرمن رفته است. این تیم برای حفظ جایگاه چهارمی و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نیاز به یک برد حتمی در خانه حریف دارد.

این تیم بازی را هم بسیار خوب شروع کرد و توانست به دو گل در نیمه اول برسد، اما اتفاقی در دقایق پایانی نیمه اول باعث شد تا ادین ترزیچ، سرمربی این تیم، احتمالا نگران برگشتن نتیجه این دیدار در نیمه دوم شود.

مارسل سابیترز، هافبک دفاعی دورتموند، در حالی که بازیکنان وردربرمن در حال تدارک یک حمله از خط دفاعی خود بودند، یک تکل از پشت خطرناک را روی پای رومانو شیمید انجام داد. این تکل کاملا بی مورد بود و ضرورتی برای خطا وجود نداشت. ستاره تیم میزبان به زمین افتاد و داور بلافاصله کارت زرد را بیرون کشید.

1999752

نکته جالب این کارت این بود که زمانی که هم تیمی‌های سابیتزر می‌خواستند به اقدام داور اعتراض کنند او آنها را از این کار منع کرد و با حرکت دست از آنها خواست که چیزی نگویند. او حتی قبل از حرکت داور دست‌هایش را روی سرش گذاشت چرا که می‌دانست چه چیزی در انتظارش خواهد بود.

1999751

سابیتزر همچنین بعد از این که داور کارت را به او نشان داد در حالی که روی زمین نشسته بود با حرکت سر تصمیم او را تایید کرد و از زمین مسابقه بیرون رفت.

دیدگاه‌ها