کد خبر : 2007874 | 19 اسفند 1402 ساعت 22:34 | 8.5K بازدید | 18 دیدگاه

بولونیا 0-1 اینتر: نراتزوری 2024 توقف ناپذیر است!

اینتر موفق شد در هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری‌آ خارج از خانه بولونیا را شکست دهد.

بولونیا 0-1 اینتر: نراتزوری 2024 توقف ناپذیر است!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر موفق شد در هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری‌آ خارج از خانه تیم شگفتی ساز این فصل سری آ یعنی بولونیا را شکست دهد. این تیم موفق شد در شبی که چندان خوب بازی نکرد، با استفاده از تجربه خود پیروزی شود

بازی در نیمه اول نسبتا پایاپای دنبال شد اما اینتر از موقعیت‌ها استفاده بهتری کرد. اولین موقعیت جدی بازی روی شوت متئو دارمیان برای اینتر به دست آمد که موفق شد با ضربه پای راست دروازه را تهدید کند که شوتش به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

الکسیس سانچز 5 دقیقه بعد با نفوذ زیبای خود، خود را در موقعیت شوت زنی قرار داد و ضربه‌اش به کنار دروازه حریف برخورد کرد.

بعد از این صحنه بولونیا کمی به خود آمد و حمله را آغاز کرد. اولین صحنه خطرناک بازی برای بولونیا روی شوت ویکتور کریستنسن در دقیقه 25 بود که این ضربه را یان زومر دفع کرد.

دقیقه 34 لوئیس فرگوسن هم شانس خود را برای باز کردن دروازه نراتزوری امتحان کرد که باز هم زومر تسلیم نشد.

1999762

3 دقیقه بعد خلاف جهت بازی اینتر به گل رسید. کارلوس آگوستو حمله اینتر را آغاز کرد و بعد از نفوذ و باز کردن خط دفاعی حریف پاس زیبایی را به آلساندرو باستونی رساند و این ستاره هم توپ را روی دروازه فرستاد و یان اورل بیسک ضربه سر عجیبی به توپ زد که نهایتا وارد دروازه حریف شد و اینتر پیش افتاد.

اینتر در دقایق پایانی توسط باستونی می‌توانست به گل دوم خود هم برسد اما این ستاره که خود را برای زدن ضربه آخر روی سانتر دارمیان پرتاب کرده بود تنها چند سانتی متر کم آورد. تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن بروند.

در نیمه دوم اما این بولونیا بود که یک پارچه حمله شد و فرصت نفس کشیدن را هم به اینتر نداد. این تیم 12 شوت به سمت دروازه اینتر زد اما موفق به زدن گل و خلق موقعیت بسیار جدی نشد. اینتر در این نیمه یک شوت هم نداشت.

جاشوا زیرکزی، پدیده این فصل سری آ در دقیقه 55 شوت خطرناکی به سمت دروازه فرستاد که در آخرین لحظه قبل از رسیدن به دروازه بلوکه شد.

5 دقیقه بعد استفان پوچ شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه این ستاره هم با کار خوب زومر دور شد.

دقیقه 69 زیرکزی باز هم دروازه را تهدید کرد که این بار هم زومر ناجی تیمش بود و ضربه سنگین پای راست او را به کرنر فرستاد.

زیرکزی آرام و قرار نداشت و در خظرناک‌ترین موقعیت بولونیا در کل بازی با پای چپ از فاصله‌ای نزدیک در دقیقه 78 دوباره زومر را محک زد که این دروازه‌بان باز هم کم نیاورد و توپ او را به کرنر فرستاد.
آخرین موقعیت جدی بولونیا در دقیقه 86 توسط ریکاردو اورسولینی به هدر رفت و ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

با این نتیجه اینتر جایگاه خود را در صدر از محکم‌تر کرد و 75 امتیازی شد و 18 امتیاز با تیم دوم یوونتوس فاصله دارد. این تیم در 13 بازی از ابتدای سال 2024 به 13 برد دست پیدا کرده که رکوردی بی نظیر است. بولونیا هم 51 امتیازی است و رم با پیروزی در این هفته به یک امتیازی آن خواهد رسید.

دیدگاه‌ها