کد خبر : 2007879 | 19 اسفند 1402 ساعت 23:11 | 14.8K بازدید | 38 دیدگاه

آرسنال ۲-۱ برنتفورد: رمزدیل هم مانع صدرنشینی نشد

آرسنال در دیداری دشوار و خانگی برابر برنتفورد به پیروزی ۲-۱ رسید.

آرسنال ۲-۱ برنتفورد: رمزدیل هم مانع صدرنشینی نشد

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس در استادیوم امارات به مصاف برنتفورد رفت. با توجه به اینکه فردا در دیداری حساس منچستر سیتی و لیورپول در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند، آرسنال فرصت داشت با پیروزی در دیدار امشب از تساوی احتمالی آنان در بازی فردا استفاده کند و این هفته را با صدرنشینی به پایان برساند. آنها تا دقایق پایانی با نتیجه ۱-۱ متوقف شده بودند اما درنهایت با گل کای هاورتز سه امتیاز بازی را کسب کردند و موقتا راهی صدر جدول شدند.

ویدئو: 326952

بازی پایاپای آغاز شد. هر دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند با استفاده از آنها دروازه حریف را تهدید کنند اما درنهایت اتفاقی رخ نداد تا اینکه در دقیقه ۱۹ روی سانتر بن وایت، رایس با یک ضربه سر زیبا در مرکز محوطه جریمه دروازه مهمان را باز کرد.

1999774

آرسنال پس از این گل مالکیت را در اختیار گرفت و در چند صحنه دروازه حریف را تهدید کرد. در دقیقه ۲۴ شوت ضعیف هاورتز در محوطه جریمه به راحتی در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

برتری شاگردان آرتتا در زمین ادامه داشت. آنها حدود ۱۰ دقیقه بعد هم به یک موقعیت دیگر رسیدند. در دقیقه ۳۵ پاس فوق‌العاده جورجینیو در محوطه جریمه به هاورتز رسید. در حالی‌که فلکن برای بستن زاویه از دروازه خارج شده بود، مهاجم آلمانی توپ را از روی سر او عبور داد که با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه دیگر شاهد موقعیتی نبودیم و توپ بیشتر در میانه‌های میدان بود تا اینکه در دقیقه ۴+۴۵ رمزدیل که قصد داشت به مدافع آرسنال پاس دهد، با تکل ویسا، توپ را به او کوبید و دروازه‌اش را بازشده دید تا آرسنال با پایان نیمه اول با برتری به رختکن نرود.

1999775

نیمه دوم هم پایاپای آغاز شد و این مهمان بود که موفق شد اولین موقعیت را خلق کند. در دقیقه ۵۵ در حالی‌که رمزدیل از دروازه خارج شده بود، تونی ضربه‌ای فوق‌العاده را به قصد گلزنی زد و سنگربان آرسنالی به سختی توپ را دفع کرد.

در ادامه فرصت به آرسنالی‌ها رسید تا خودی نشان دهند. در دقیقه ۵۹ ضربه سر گابریل ژسوس می‌رفت که وارد دروازه شود اما مدافع حریف توپ را از روی خط بیرون کشید.

این بار نوبت به برنتفورد رسید تا دروازه رمزدیل را تهدید کند. در دقیقه ۷۱ ضربه سر کالینز از سمت راست محوطه جریمه با دفع فوق‌العاده سنگربان آرسنال مواجه شد.

سه دقیقه بعد شوت خطرناک رایس به شکل نفس‌گیری به تیر دروازه برنتفورد برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه دیگر اتفاق خاصی نیفتاد و موقعیتی خلق نشد تا اینکه در دقیقه ۸۵ پس از سانتر عالی بن وایت، هاورتز با ضربه سر دروازه برنتفورد را گشود و برتری را به تیمش هدیه داد.

1999777

در دقایق پایانی وقت قانونی و وقت‌های اضافه شاهد موقعیتی نبودیم و آرسنال با پیروزی ۲-۱ سه امتیاز را کسب کرد. آنها حالا با ۶۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و باید امیدوار باشند که لیورپول ۶۳ امتیازی و سیتی با ۶۲ امتیاز در دیدار فردا مقابل همدیگر به تساوی برسند.

دیدگاه‌ها