کد خبر : 2007883 | 19 اسفند 1402 ساعت 23:45 | 7.9K بازدید | 3 دیدگاه

اگر برای دیدن نادال آمده‌اید، پولتان را پس بگیرید!

در اقدامی عجیب رقابت‌های ایندین ولز به تماشاگران اجازه داد بعد از انصراف رافائل نادال، بلیت‌های خود را پس بدهند.

اگر برای دیدن نادال آمده‌اید، پولتان را پس بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، دور اصلی رقابت‌های مسترز ایندین ولز آمریکا دیروز آغاز شد. رافائل نادال که قرار بود بعد از دوسال غیبت به این رقابت‌ها برسد، روز قبل از شروع راهش به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر نتوانست به بازی مقابل میلوس رائونیچ برسد و انصراف داد. این ستاره قرار بود در زمین اصلی به مصاف ستاره کانادایی برود.

دیدار این دو بازیکن که هر دو بیش از 15 سال در بزرگترین صحنه‌های تنیس حضور داشتند توجه تماشاگران زیادی را به خود جلب کرده بود و بلیت‌ها بیشتر از حد معمول یک دیدار دور اول به فروش رفته بودند و افراد می‌خواستند احتمالا آخرین حضور نادال را در آمریکا از نزدیک ببینند. با انصراف ماتادور اسپانیایی، در اقدامی عجیب مسئولین تورنمنت اعلام کردند که تماشاگران اجازه پس گرفتن بلیت‌های خود را دارند.

1999785

این در حالی است که در دنیای تنیس، بازی‌ها مدام بین زمین‌های مختلف جا به جا می‌شوند و یا به دلیل شرایط جوی ممکن است دیدارها نیمه تمام بمانند و اغلب رقابت‌ها با وضع قوانین خود را در برابر پس دادن پول بلیت به هواداران محافظت می‌کنند. اما این بار ایندین ولز ترجیح داد که با مشتری مداری برای خود شهرتی مثبت دست و پا کند.

دیدگاه‌ها