کد خبر : 2007887 | 19 اسفند 1402 ساعت 23:59 | 17K بازدید | 9 دیدگاه

اینزاگی: به‌خاطر این برد به بازیکنانم شام می‌دهم

سیمونه اینزاگی می‌گوید به دلیل پیروزی مقابل بولونیا یک هدیه به بازیکنانش بدهکار است.

اینزاگی: به‌خاطر این برد به بازیکنانم شام می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر میلان به لطف پیروزی ۱-۰ برابر بولونیا که با ضربه سر شیرجه یان بیسک روی ارسال الساندرو باستونی به ثمر رسید، فاصله‌اش را با رتبه دوم به ۱۵ امتیاز رساند. سیمونه اینزاگی در نشست خبری پس از بازی عملکرد شاگردانش را تحسین کرد و از اهمیت این پیروزی سخن گفت.

برد ۱-۰ مقابل بولونیای آماده؟
ما بسیار خوشحالیم. زیرا تولد اینتر را با یک پیروزی بسیار مهم جشن گرفتیم.
ما فاصله را با تیم‌هایی که به دنبال ما هستند حفظ می‌کنیم. در نیمه اول کاملاً مستحق برتری بودیم اما در نیمه دوم بولونیا نشان داد که چرا در موقعیت فعلی است.

گلزنی روی همکاری دو مدافع وسط؟
این یک اتفاق نادر و جالب است. طبیعی است که گلی از یک مدافع میانی ببینیم اما اینکه پاس گل هم از یک مدافع وسط دیگر باشد بسیار جالب است و باعث خوشحالی من و کادرم شد.

1999791

به بازیکنان قول هدیه داده بودید؟
من قبلا گفته بودم که اگر یک مدافع وسط با پاس یک دفاع وسط دیگر گل بزند بچه‌ها را برای شام بیرون می‌برم. آنها همچنین به‌خاطر این بردها و بازی‌های خوب به من یک هدیه هم بدهکارند. یک شب آنها را بیرون خواهم برد اما باید زمانش را پیدا کنیم. کمی سخت است اما بالاخره موفق می‌شویم.

مصدومیت آگوستو و آرناتوویچ؟
برای آرناتوویچ متاسفم که احساس ناراحتی کرد. آگوستو هم در نیمه دوم در ساق پایش درد داشت. امیدوارم هر دو بتوانند به‌زودی به تمرین بازگردند.

مقابله با اتلتیکو مادرید در بازی برگشت چمپیونزلیگ؟
اتلتیکو را به خوبی می‌شناسیم. همچنین دیه‌گو سیمئونه مربی‌شان را. جو در واندا متروپولیتانو متفاوت خواهد بود. با تمام قوا به جدال آنها خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها