کد خبر : 2007891 | 20 اسفند 1402 ساعت 00:24 | 19K بازدید | 12 دیدگاه

سه هفته مهم؛

تاتنهام قهرمان انگلیس را مشخص می‌کند

در اتفاقی جالب تاتنهام در سه بازی پیاپی با مدعیان اصلی قهرمانی، شانس تغییر سرنوشت این فصل لیگ برتر را به‌دست آورده‌ است.

تاتنهام قهرمان انگلیس را مشخص می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر انگلیس یکی از جذاب‌ترین فصل‌هایش را سپری می‌کند. علاوه‌بر رقابت نزدیک منچستر سیتی و لیورپول که چند فصل است تبدیل به رقبای اصلی همدیگر شده‌اند، در این فصل آرسنال هم به آنها اضافه شده است.

توپچی‌ها در فصل گذشته و در حالی‌که لیورپول از قهرمانی دور بود، پا به پای منچستر سیتی پیش رفتند اما در هفته‌های پایانی قافیه را به شاگردان پپ گواردیولا باختند و در رده دوم قرار گرفتند.

این فصل اما شرایط متفاوت است. آنها به بلوغ و ذهنیت فوق‌العاده‌ای رسیده‌اند و بیشتر از همیشه به قهرمانی نزدیک هستند. در سمت دیگر لیورپول هم در فصل آخر یورگن کلوپ شگفت‌انگیز ظاهر شده و می‌تواند فصلی رویایی را رقم بزند. منچستر سیتی نیز فرصت تکرار قهرمانی و شکست دادن مجدد آرسنال و لیورپول در رقابت برای قهرمانی را دارد.

1999799

نقطه مشترک هر سه تیم در ادامه فصل، جدال با تاتنهام آنگه پوستکوگلو است. اسپرز در تاریخ ۲۰ آوریل (۱ اردیبهشت) در هفته سی و چهارم میزبان منچستر سیتی است. یک هفته بعد یعنی ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) هم در تاتنهام هاتسپر استادیوم از آرسنال پذیرایی خواهند کرد و در تاریخ ۴ می (۱۵ اردیبهشت) مهمان لیورپول هستند.
آنها که در اوایل فصل مدتی در صدر جدول بودند حالا در رده پنجم هستند و با اینکه دیگر شانسی برای قهرمانی ندارند اما فرصت دارند که در سه هفته پیاپی قهرمان لیگ برتر را تغییر دهند.

در حال حاضر در جدول لیگ برتر، آرسنال با یک بازی بیشتر و ۶۴ امتیاز صدرنشین است و لیورپول و منچستر سیتی به ترتیب با یک و دو امتیاز کمتر در رده‌های بعدی قرار دارند.

دیدگاه‌ها