کد خبر : 2007894 | 20 اسفند 1402 ساعت 00:29 | 19.1K بازدید | 22 دیدگاه

آرتتا: این صدرنشینی ما واقعی نیست!

میکل آرتتا با اینکه آرسنال در بازی امشب به پیروزی ۲-۱ رسید و رتبه اول را تصاحب کرد، می‌گوید این صدرنشینی را باور ندارد!

آرتتا: این صدرنشینی ما واقعی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در دیداری دشوار موفق شد برنتفورد را در ورزشگاه امارات ۲-۱ شکست دهد. آنها ابتدا با گل دکلان رایس به برتری رسیدند اما اشتباه وحشتناک آرون رمزدیل باعث شد بازی به تساوی برسد. این نتیجه تا دقایق پایانی ادامه داشت و درنهایت کای هاورتز موفق شد گل دوم را بزند و سه امتیاز توپچی‌ها را کسب کند. میکل آرتتا در نشست خبری پس از بازی در مورد اتفاقات امشب و شرایط تیمش صحبت کرد.

بولت تراکتورپیروزی ۲-۱؟
شگفت‌انگیز بود. ما نمی‌توانیم همه بازی‌ها را با اختلاف زیاد ببریم و گاهی اوقات این‌گونه بازی‌های سخت هم وجود دارد. برای آنها که خوشحالم که از این بازی هم سربلند بیرون آمدند.

بولت تراکتوردرخشش هاورتز؟
اگر کسی بعد از دو یا سه ماه اول آمدن او به باشگاه به من می‌گفت که او خواهد درخشید و تمام استادیوم آهنگ او را با آن شور و اشتیاق می‌خوانند، باور نمی‌کردم. این چیزی است که برای افراد سخت‌کوش و پرتلاش اتفاق می‌افتد.

1999804

بولت تراکتوراشتباه و نمایش رمزدیل؟
او دقیقاً کاری را کرد که برایش ساخته شده است. او ما را نجات داد. آرون فردی باشخصیت و ذهنیتی عالی است. اشتباه بخشی از فوتبال است. نحوه واکنش او به اشتباهش در نیمه اول فوق‌العاده بود. من متعجب نشدم، ما می‌خواستیم به‌خاطر او برنده شویم.

بولت تراکتوراحساس‌تان از برد؟
شاید در ابتدای نیمه دوم مستحق پیروزی نبودیم اما با تلاش توانستیم به تیمی شایسته برای کسب پیروزی برسیم. من واقعاً از اینکه چگونه بر مشکلات غلبه کردیم خوشحالم. اگر می‌خواهید قهرمان شوید باید در این نوع بازی‌ها به پیروزی برسید.

بولت تراکتورصدرنشینی بالاتر از لیورپول و سیتی؟
من این را صدرنشینی نمی‌دانم. آنها می‌توانند با پیروزی دوباره جای ما را بگیرند. قطعاً ما امیدواریم بازی‌شان مساوی شود اما برای صدرنشینی قاطع باید در هفته‌های آینده فوق‌العاده ظاهر شویم.

دیدگاه‌ها