کد خبر : 2007897 | 20 اسفند 1402 ساعت 05:25 | 15.1K بازدید | 13 دیدگاه

ماتراتزی:

اینتر اینزاگی بهتر از اینتر مورینیو است

مارکو ماتراتزی، بازیکن سابق اینتر، معتقد است که تیم سیمونه اینزاگی نسبت به اینتری که در سال 2010 فاتح سه‌گانه شد، بهتر بازی می‌کند.

اینتر اینزاگی بهتر از اینتر مورینیو است

به گزارش "ورزش سه"، مارکو ماتراتزی، مدافع سابق اینتر، تمجید ویژه‌ای از تیم سیمونه اینزاگی دارد و به اعتقاد او، تیم فعلی اینتر از تیمی که در سال 2010 قهرمان سه‌گانه شد، قوی‌تر است.

اینتر در فصل جاری عملکرد بی نظیری داشته و طی 27 بازی سری A تنها 4 بار امتیاز از دست داده است. اینتر در بازی دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم اتلتیکو مادرید را شکست داده است. اینتر تحت هدایت اینزاگی پس از برتری مقابل بولونیا اکنون 18 امتیاز با یوونتوس رده دومی فاصله دارد و شانس اصلی قهرمانی سری A در نظر گرفته می‌شود.

در هفته‌های اخیر، بحث‌هایی در مورد کیفیت این تیم در مقایسه با تیمی که در سال 2010 موفق به کسب سه‌گانه شد، مطرح شده است. گاتزتا دلو اسپورت از ماتراتزی سوال کرد که آیا اینتر را می‌توان اکنون قهرمان فصل خطاب کرد؟

او پاسخ داد: "هیچ شکی نداشتم که آن‌ها این کار را خواهند کرد. از همان ابتدا مطمئن بودم که کیفیت بالایی دارند و این را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در استانبول هم دیدیم. مسیر برای دومین ستاره اسکودتو روشن است، در حالیکه در لیگ قهرمانان همه چیز پیچیده‌تر و غیرقابل پیش بینی‌تر است. اینتر به یک ماشین تبدیل شده است، آن‌ها می‌توانند بدون ترس با هر تیمی روبرو شوند. بازیکنان و اینزاگی کلید را پیدا کرده‌اند."

1999809

کلید موفقیت اینتر؟

آن‌ها به یک خانواده تبدیل شده‌اند، همانطور که ما در تیمی که سه‌گانه را به دست آورد، بودیم و هنوز هم اینطور هستیم.

اینتر فعلی یا اینتری که سه‌گانه گرفت؟

صادقانه می‌گویم که اینتر فعلی بهتر از اینتر ما بازی می‌کند. پیروی از آن‌ها واقعاً خوشحال کننده است، باید از اینزاگی قدردانی کرد که فهمید چگونه استعدادها را هدر ندهد. تنها کاری که لازم است این است که بازیکنان قوی در کنار هم احساس خوبی داشته باشند تا نتیجه بگیرند. آن‌ها تیمی ساخته‌اند که عالی به نظر می‌رسد.

بازی برگشت اینتر مقابل اتلتیکو مادرید؟

در بازی اول می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم. البته، بازی در خانه حریف سخت است، چون اگر مرتکب اشتباه شوید، باید بهای آن مقابل یک حریف زیرک را بپردازید.

دیدگاه‌ها