کد خبر : 2007898 | 20 اسفند 1402 ساعت 00:48 | 11.7K بازدید | 23 دیدگاه

کری هاورتز برای رقبای آرسنال: همه را شکست می‌دهیم!

کای هاورتز معتقد است برگ برنده آرسنال در این فصل ذهنیت عالی و متحد بودن بازیکنان است.

کری هاورتز برای رقبای آرسنال: همه را شکست می‌دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال امشب با گل کای هاورتز در دقایق پایانی بازی خانگی مقابل برنتفورد به پیروزی ۲-۱ رسید. توپچی‌ها حالا در صدر جدول هستند و امیدوارند با تساوی لیورپول و منچستر سیتی در دیدار فردا، این جایگاه را حفظ کنند. هاورتز در مصاحبه‌اش پس از پایان بازی درباره نکاتی صحبت کرد.

پیروزی با گل تو؟
برد بزرگی برای ما بود. این امتیازها برای ما خیلی مهم بودند و این را در نیمه دوم می‌توانستید ببینید. ما در نیمه اول بهترین بازی‌مان را انجام ندادیم اما به‌نظرم بردی که به این شکل به دست می‌آید شیرین‌تر است. گلی که من زدم حاصل زحمات دیگر بازیکنان بود و من فقط ضربه آخر را زدم. همه در این برد سهم یکسانی دارند.

1999812

دلیل عملکرد بهتر در نیمه دوم؟
نیمه اول حریف ما را غافلگیر کرد. آنها عالی کار کردند اما در رختکن در مورد اینکه باید روی خودمان تمرکز کنیم صحبت کردیم. ما نمی‌توانیم سبک بازی حریف را تغییر دهیم اما به خوبی وضعیت خودمان را بهبود دادیم و یک برد ارزشمند کسب کردیم. دلیل این برد و پیروزی‌های دیگر در این فصل ذهنیت فوق‌العاده‌ ماست. با این بازیکنان و ذهنیت می‌شود هر تیمی را شکست داد.

اشتباه رمزدیل؟
در زمان خوبی‌ گل نخوردیم به‌خصوص اینکه پیش از سوت پایان بود. رمزدیل نمایش خوبی داشت. هر بازیکنی اشتباه می‌کند. جزئی از فوتبال است. من هم گاهی اشتباهاتی مرتکب شده‌ام که باعث شده است گل بخوریم و یا موقعیت‌های گلزنی خوبی را از دست داده‌ام. مهم اتحاد و اعتماد‌به‌نفسی است که داریم.»

دیدگاه‌ها