کد خبر : 2007899 | 20 اسفند 1402 ساعت 00:51 | 14.6K بازدید | 3 دیدگاه

بدشانسی بزرگ اینزاگی قبل از دیدار با اتلتیکو

مارکو آرناوتوویچ، ستاره اینتر، بازی مقابل اتلتیکو مادرید را از دست خواهد داد و ممکن است مدت طولانی‌تری هم از میادین دور باشد.

بدشانسی بزرگ اینزاگی قبل از دیدار با اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و هشتم سری آ نراتزوری در روزی که چندان خوب عمل نکرد به پیروزی 1-0 خارج از خانه مقابل بولونیا دست پیدا کرد و به روند قابل توجه خود با 13 پیروزی در 13 بازی رسمی در سال 2024 ادامه داد.

با این حال، خبرهای بدی برای سیمونه اینزاگی در این دیدار نیز وجود داشت، زیرا کارلوس آگوستو در نیمه دوم دچار مصدومیت جزئی ساق پا شد.
اما بیشترین نگرانی‌های او به خاطر وضع آرناوتوویچ خواهد بود که در دقیقه 66 به جای ماکوس تورام وارد زمین شد، اما با گرفتن عضله رانش دقایقی بعد از ورود به زمین مشخص کرد که مصدومیتی جدی دارد. این ملی پوش اتریشی مجبور شد توسط کادر پزشکی اینتر از زمین خارج شود و احتمال حضور او برای بازی چهارشنبه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکو مادرید بسیار کم است.

1999815

به گزارش اسکای اسپورت ایتالیا، برای او احتمال آسیب دیدگی از ناحیه همسترینگ وجود دارد که به معنای دوری چند هفته‌ای این ستاره از میادین خواهد بود. این مصدومیت هرچه هست مربوط به ران راست و همان پایی است که دچار پارگی همسترینگ در دیدار مقابل امپولی در اواخر ماه سپتامبر شده بود.

دیدگاه‌ها