کد خبر : 2007902 | 20 اسفند 1402 ساعت 07:53 | 34.8K بازدید | 26 دیدگاه

بیرانوند خسته شده

ادعای مربی گلرهای سابق پرسپولیس

محسن سیدی درباره شرایط دروازه‌بان تیم پرسپولیس صحبت کرد.

ادعای مربی گلرهای سابق پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، محسن سیدی مربی‌ گلرهای سابق پرسپولیس که در دوران حضور گابریل کالدرون با علیرضا بیرانوند کار می‌کرد و حتی او در سطح جوانان با بیرانوند کار کرده، در یک گفتگوی رادیویی درباره شرایط سنگربان شماره یک تیم ملی و پرسپولیس صحبت کرد و گفت: اگر بخواهیم درباره شرایط گذشته صحبت کنیم باید راجع به اتفاقات زیادی حرف زد. باید اعلام کنم که شرایط آموزش مربیان دروازه‌بان‌ها به دلیل گرانی دلار و شیوع کرونا، باعث شد به دنبال کسب تجربه نروند. موضوع دروازه‌بانی فوتبال ایران نگران کننده است. من احساس می‌کنم سلسله‌ای از عوامل بر عملکرد دروازه‌بان‌ها اثر گذاشته است. یک دروازه‌بان در ۲ سال با ۴ مربی با سلیقه‌های مختلف کار می‌کند.

وی‌ افزود: علیرضا بیرانوند دروازه‌بانی هست که در جام جهانی بازی کرده و مدرس ما قبلا به ما می‌گفت که قبل از شروع جام جهانی مردم اول از همه سرچ می‌کنند تا دروازه‌بان تیم‌ها را بشناسند؛ بیرانوند یکی از آنها هست و مهار کردن پنالتی رونالدو و دیگر اتفاقات باعث شده بیرانوند تبدیل به یک چهره جهانی شود.

1452365

او ادامه داد: افت کردن طبیعی است. به نظر من مربیان و کادرفنی باید مدیریت کنند. همچنین شرایطی را من در تیم ملی امید با علیرضا تجربه کردم. در اردوی کیش بودیم و بیرانوند ۱۲-۱۳ گل دریافت کرد، بعد از آن تصمیم گرفتیم به او استراحت دهیم. این همه تورنمنت و بازی کردن به صورت پشت سر هم او را خسته کرده است. بیرانوند در تیم ملی و پرسپولیس باید در چند جبهه رقابت کند.

محسن سیدی خاطرنشان کرد: در زمان برانکو، رادوشوویچ این موضوع را پوشش می‌داد. دروازه‌بان‌هایی که به استقلال و پرسپولیس می‌روند باید بازی‌های بین المللی داشته باشند و پخته باشند تا در این دو تیم قرار بگیرد. پرسپولیس اگر مقابل فولاد می‌باخت، از کورس عقب می‌ماند پس باید یک دروازه‌بان رزومه‌دار و بااستعداد را رقیب بیرانوند کرد.

دیدگاه‌ها