کد خبر : 2007904 | 20 اسفند 1402 ساعت 01:35 | 26.2K بازدید | 8 دیدگاه

انتقاد از داور تاریخ‌ساز لیگ برتر: فکر کردی سلبریتی‌ای!

مایک دین با انتقاد از سانی سینگ گیل، داور تاریخ‌ساز لیگ برتر، او را بی‌نظم خواند.

انتقاد از داور تاریخ‌ساز لیگ برتر: فکر کردی سلبریتی‌ای!

به گزارش "ورزش سه"،‌ سانی سینگ گیل ۳۹ ساله، در تساوی خانگی ۱-۱ کریستال پالاس مقابل لوتون تاون در روز شنبه، به اولین داور اهل آسیای جنوبی در لیگ برتر تبدیل شد.

البته این دیدار برای او با حاشیه‌هایی هم همراه بود. او پس از پایان بازی به سمت تماشاگران رفت و به آنها امضا داد. این کار او باعث عصبانیت مایک دین، داور باسابقه انگلیسی شد.

او درباره امضا دادن گیل گفت: «نمی‌فهمم چرا این کار را کرد. من وقتی برای اولین بار امضا دادم ۳۰۰ بازی در لیگ برتر قضاوت کرده بودم. این کار او بی‌نظمی و توهین به اعتبار داوران لیگ برتر است.

1999818

او طوری در مقابل دوربین‌ها رفتار کرد که انگار یک داور بزرگ است. نتوانستم کاری که او کرد را درک کنم. اگر می‌بینید بچه‌ها از شما خواسته‌اند، کافی است با آنها در بیرون از زمین ملاقات کنید، نه در زمین و در آن شرایط.»

بسیاری از هواداران با صحبت‌های مایک دین موافقت و از گیل انتقاد کرده‌اند اما برخی از آنها معتقدند این داور هیچ کار اشتباهی انجام نداده است. هواداری در اکس (توییتر سابق) نوشته: «سانی سینگ گیل تاریخ ساخت. او یک داستان الهام‌بخش دارد و دین به‌خاطر یک امضا او را سرزنش می‌کند. تو خجالت بکش مایک!»

دیدگاه‌ها