کد خبر : 2007905 | 20 اسفند 1402 ساعت 01:39 | 44.3K بازدید | 12 دیدگاه

این گل را نامزد جایزه پوشکاش کنید! (عکس)

دنی موتا، ستاره مونزا، موفق شد یک گل زیبای قیچی برگردان را مقابل جنووا به ثمر برساند.

این گل را نامزد جایزه پوشکاش کنید! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و هشتم رقابت‌های سری آ، جنووا امروز در خانه با نتیجه 3-2 مقابل مونزا شکست خورد و نتوانست واکنش مناسبی به شکست هفته گذشته مقابل اینتر صدرنشین نشان دهد.

1999820

از حواشی این بازی گل زیبایی بود که دنی موتا برای تیم میهمان در نیمه اول به ثمر رساند. در دقیقه 18 روی یک ضربه کرنر زمانی که مونزا جلو کشیده و جنووا در لاک دفاعی فرو رفته بود، بازیکنان تیم میهمان در ادامه بازی خوبشان، توپ را با پاسکاری‌های متعدد پشت محوطه جریمه جنووا به گردش درآوردند و نهایتا آندریا کولپانی آن را از سمت راست روی دروازه فرستاد. توپ سمت چپ و در نزدیکی‌های خط محوطه جریمه به دنی موتا رسید و این بازیکن با پرش و یک ضربه قیچی برگردان استثنایی آن را به گل دوم تیمش تبدیل کرد. توپ او در میان تجمع تعداد زیادی از مدافعان حریف به طور اعجاب آوری در سمت چپ دروازه نشست و گل شد.

این گل به دلیل تعداد مدافعان و فاصله از دروازه از گل زیبای قیچی برگردانی که الخاندرو گارناچو، ستاره منچستریونایتد، در نیم فصل اول لیگ برتر به اورتون زد پیچیده‌تر به نظر می‌رسید و شاید گل فصل سری آ و یکی از کاندیداهای جایزه پوشکاش امسال هم بشود.

دیدگاه‌ها