کد خبر : 2007906 | 20 اسفند 1402 ساعت 07:40 | 16.1K بازدید | 7 دیدگاه

دلداری ستاره آرسنال به رمزدیل بعد از اشتباه بزرگ!

ویلیام سالیبا، ستاره آرسنال، می‌گوید بین دو نیمه تلاش کرده تا آرون رمزدیل، دروازه‌بان تیمش، را آرام کند تا بتواند دوباره به بازی برگردد.

دلداری ستاره آرسنال به رمزدیل بعد از اشتباه بزرگ!

به گزارش "ورزش سه"، رمزدیل در پیروزی 2-1 تیمش مقابل برنتفورد شروعی خارج از روال همیشگی را در دروازه آرسنال داشت زیرا قوانین لیگ برتر مانع از این می‌شود که داوید رایا دروازه‌بان اول این تیم به دلیل انتقال قرضی از برنتقورد مقابل این تیم بازی کند. 

با این حال، همه چیز برای رمزدیل ساده پیش نرفت، زیرا او با اشتباهش در پاس‌کاری تحت پرس گل تساوی را در پایان نیمه اول به تیم میهمان هدیه داد.

1999838

سالیبا بعد از پیروزی تیمش گفت که بین دو نیمه تلاش کرده تا اوضاع رمزدیل را تغییر دهد. او به بین اسپورت گفت: "من گفتم که باید در نیمه دوم به زمین برویم تا برنده شویم. همه تا به حال اشتباه کرده‌اند، در ماه گذشته من دو اشتباه کردم و تیمم در نهایت مرا نجات داد... بنابراین دیدید که نیمه دوم برعکس شد، برنتفورد سه موقعیت خوب داشت و آرون ما را نجات داد، بنابراین این ذهنیت خوبی از تیم است."

سالیبا تنها چهره آرسنال نبود که از رمزدیل حمایت کرد، زیرا کای هاورتز، زننده گل پیروزی بخش آرسنال، به دفاع از دروازه‌بان تیمش پرداخت و به بی‌بی‌سی اسپورت گفت: "همه در تیم ما در طول فصل مرتکب اشتباهاتی شدند، گاهی اوقات وقتی دروازه‌بان هستید، ممکن است بدتر به نظر برسد. ما همه با هم هستیم. در رختکن بین دو نیمه در مورد آن صحبت کردیم و نتیجه را برگرداندیم."

دیدگاه‌ها