کد خبر : 2007933 | 20 اسفند 1402 ساعت 09:41 | 14.8K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای عجیب: گل آرسنال باید مردود می‌شد!

توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، معتقد است که گل پیروزی‌بخش آرسنال به دلیل خطایی که کای هاورتز پیش از آن کرده بود باید مردود می‌شد.

ادعای عجیب: گل آرسنال باید مردود می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر انگلیس روبروی آرسنال به میدان رفت و در نهایت با نتیجه 1-2 برابر این تیم شکست خورد. 

بازی تا دقایق پایانی با تساوی 1-1 پیش می‌رفت اما این هاورتز بود که موفق شد از فرصتی که برایش ایجاد شده بود به بهترین شکل استفاده کند و سه امتیاز بسیار مهم و ارزشمند را در دقایق پایانی برای تیمش به ارمغان بیاورد. 

1999811

پس از پایان بازی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی اسپورت اظهار داشت: «من در واقع فکر می‌کنم که هاورتز باید پیش از این که گل را به ثمر برساند اخراج می‌شد و اصلا نباید در زمین حاضر می‌بود. رفتار او کاملا واضح و یک تمارض بود. شاید تشخیص آن برای داور مشکل بود اما داور خط باید آن را دیده باشد. 

بازیکنان عصبانی بودند چون احساس می‌کردند که روی تمارض هاورتز در حق آنها کوتاهی شده است. تمارض او واضح بود. این کارت زرد دوم او بود و آنها 10 نفره می‌شدند. من فکر می‌کنم این لحظه مهمی در جریان بازی بود. امیدوارم که به این موضوع رسیدگی شود چون دفعه پیش جنجال زیادی در این باره که VAR کمی به سود ما بوده است ایجاد شد.»

دیدگاه‌ها