کد خبر : 2007940 | 20 اسفند 1402 ساعت 10:07 | 25.2K بازدید | 18 دیدگاه

روزبه چشمی این روز تلخ را فراموش نمی‌‌کند! (ویدیو)

20 اسفند 1394 یکی از تلخ‌‌ترین روزهای فوتبالی روزبه چشمی بود.

روزبه چشمی این روز تلخ را فراموش نمی‌‌کند! (ویدیو)

به گزارش "ورزش سه"، 8 سال پیش در چنین روزی روزبه چشمی در بازی با شهرخودرو مشهد دچار مصدومیت شدیدی از ناحیه رباط صلیبی شد و فصل را به‌طور کامل از دست داد تا در شروع دوران فوتبال خود در استقلال با مصدومیت سنگینی رو به رو شود.

روزبه در آن فصل با 21 سال سن یکی از موثرترین بازیکنان استقلال بود و به خوبی در وسط زمین برای استقلالی‌ها میدان داری می‌کرد و مصدومیت او ضربه بزرگی به تیم پرویز مظلومی زد و استحکام خط میانی آبی‌ها از دست رفت.

1999866
ویدئو: 110662

چشمی پس از پایان مصدومیت مجدد به ترکیب استقلال بازگشت و چندین فصل برای استقلال بازی کرد و در این بین انتقال کوتاه مدتی به ام‌صلال داشت و به دوباره جمع آبی‌پوشان بازگشت و در حال حاضر هم در ترکیب این تیم به میدان می‌رود.

روزبه چشمی در سال‌های اخیر دو جام‌جهانی و جام ملت‌ها را تجربه کرده و با گلزنی در جام‌جهانی 2022 مقابل ولز به یکی از فوتبالیست‌های تاثیرگذار ایران در سال‌های اخیر تبدیل شده، بازیکن جوانی که در اوج آمادگی و شروع فوتبال خود با مصدومیت شدید از ناحیه رباط صلیبی رو به شد و با انگیزه خاصی به میادین بازگشت و مجدد در سطح اول فوتبال ایران درخشید.

از ترکیب استقلال در بازی با شهرخودرو مشهد فقط روزبه چشمی در جمع بازیکنان استقلال باقی‌مانده و میلاد فخرالدینی هم دیگر بازیکنی است که در آن مسابقه برای استقلال به میدان رفته بود و در نقل و انتقالات زمستانی مجدد به جمع آبی‌پوشان اضافه شد اما هنوز در ترکیب اصلی قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ها