کد خبر : 2007948 | 20 اسفند 1402 ساعت 10:42 | 18.7K بازدید | 35 دیدگاه

خسرو حیدری در اولین بازی جریمه شد!

سرمربی شناخته شده خوشه طلایی در اولین تجربه حضورش در رأس کادر فنی با جریمه انضباطی مواجه شد.

خسرو حیدری در اولین بازی جریمه شد!

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری که نخستین تجربه سرمربیگری را با حضور در رأس کادر فنی خوشه طلایی تجربه می‌کند، روز هشتم اسفندماه و در هفته بیست و یکم لیگ دسته اول، بالای سر این تیم قرار گرفت که در مشهد به تساوی یک بر یک مقابل شاهین بندرعامری رسیدند ولی اتفاقات این بازی موجب شد تا او با جریمه مالی و محرومیت تعلیقی مواجه شود.

در آرای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص دیدارهای اخیر لیگ یک آمده است:

دیدار تیم‌های خوشه طلایی ساوه و شاهین بندر عامری برگزار و از سوی خسرو حیدری، سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه (داور ) رخ داد. وی به مدت یک جلسه محرومیت تعلیقی از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه محکوم شد و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

سیدحسین علوی، منتسب به تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل بدرفتاری با داور مسابقه و تهدید وی به دو جلسه از همراهی تیم خود از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم است و باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

نصرت‌الله صادقی، سرپرست تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل نقض اصول کلی رفتار و عدم کنترل بر حضور افراد متفرقه در کنار زمین باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل نقض اصول کلی رفتار، حضور افراد غیرمسئول و فاقد کارت در کنار زمین محوطه رختکن باید 200 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

دیدار تیم‌های میهن آریو اسلامشهر و نفت مسجد سلیمان برگزار و از سوی مجتبی طاهری، مربی تیم نفت مسجدسلیمان تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه رخ داد. وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

مهران حسنوند، مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به 2 جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.

احمد فیض کریملو، مربی تیم مهین آریو اسلامشهر به دلیل بر بدرفتاری در قبال مقام غیر رسمی مسابقه به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قطعی است.

تیم میهن آریو اسلامشهر به دلیل سوءرفتار تیمی و درگیری با عوامل تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

تیم نفت مسجد سلیمان به دلیل دلیل سوءرفتار تیمی و درگیری با عوامل تیم مقابل باید 100 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

دیدگاه‌ها