کد خبر : 2007957 | 20 اسفند 1402 ساعت 11:55 | 30.8K بازدید | 9 دیدگاه

عصبانیت همسر پوچتینو: شام تولد بهم خورد!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، فاش کرد که شام تولدی که قرار بود با همسرش باشد را پس از تساوی برابر برنتفورد برهم زده است.

عصبانیت همسر پوچتینو: شام تولد بهم خورد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته گذشته با نتیجه 2-2 برابر برنتفورد متوقف شد تا باز هم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس امتیاز از دست داده باشد و شرایط سختی را تجربه کند. 

پوچتنیو از زمان حضور روی نیمکت این تیم تمام تلاشش را برای بهبود شرایط آبی‌های لندن به کار گرفته اما هنوز موفق نشده است کاری از پیش ببرد و روند پر فراز و نشیب آنها همچنان ادامه دارد. چلسی در حال حاضر در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی است. 

حالا پوچتینو نکته جالبی را درباره تاثیر این اتفاقات روی زندگی شخصی‌اش مطرح کرده است: «شنبه پس از بازی با برنتفورد حس کردم این تساوی مثل باخت است. این اتفاق باعث عصبانیت و ناراحتی همسرم شد چون من قرار شامی که داشتیم را برهم زدم. 

1999884

به او گفتم نمی‌خواهم به قرار شام بروم و می‌خواهم در خانه بمانم. خوش شانس بودم چون اعضای کادر فنی هم با من بودند. ما این روز را با تماشای بازی رئال مادرید برابر والنسیا تمام کردیم اما هیچ اتفاق جذابی رخ نداد، فقط فوتبال تماشا کردیم. 

در چند روز اخیر همه دیدارها را تماشا کردم. نه تنها لیگ قهرمانان و چمپیونشیپ را دیدم، بلکه بازی الهلال برابر الاتحاد و العین برابر النصر در لیگ قهرمانان آسیا را هم تماشا کردم. سعی کردم بازی‌های مختلفی را ببینم.»

دیدگاه‌ها