کد خبر : 2007966 | 20 اسفند 1402 ساعت 12:58 | 35K بازدید | 26 دیدگاه

مجازات یا رستگاری؟

سرگیجه جدید: هزارمین ابهام کیلیان امباپه

مشخص نیست امباپه امروز در ترکیب ثابت پی اس جی برابر رنس خواهد بود و اگر باشد، قبل از 90 دقیقه تعویض خواهد شد یا خیر. حاشیه جدیدی در راه است؟

سرگیجه جدید: هزارمین ابهام کیلیان امباپه

به گزارش "ورزش سه"، بعد از پیروزی خوب 1-2 در زمین سوسیداد و قطعی کردن صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، پی اس جی امروز از ساعت 15.30 به وقت تهران در خانه میزبان رنس از هفته 25 لیگ یک فرانسه است.

1999892

پیروزی برابر سوسیداد با یک کار تیمی عالی و البته درخشش کیلیان امباپه که دو گل به ثمر رساند، حاصل شد. حریف پاریسی‌ها امروز تیم نهم جدول است که بعد از چند نتیجه ضعیف و شکست مقابل لیل قدم در پارک دو پرنس خواهد گذاشت و میزبان نیز بعد از دو تساوی متوالی برابر رن و موناکو انگیره‌های بالایی برای کسب پیروزی دارد. هدف اول پاریسی‌ها در فصل جاری فتح لیگ قهرمانان است ولی پی اس جی با حاشیه امنیت 9 امتیازی در صدر جدول، باید و باید لیگ را نیز به دست بیاورد.

1999893

امباپه در ترکیب ثابت؟

در بازی‌های اخیر پی اس جی تعویض شدن امباپه حواشی زیادی به همراه داشت. به‌خصوص در بازی برابر موناکو که کیلیان بین دو نیمه بیرون رفت و حاضر هم نشد روی نیمکت بنشیند. او روی سکوها رفت و کنار مادرش ادمه بازی را تماشا کرد. او ولی برابر سوسیداد فیکس بود و تا دقیقه 90 نیز در زمین ماند. امباپه در پایان بازی گفت که مشکلات زیادی دارد ولی لوئیس انریکه یکی از آنها نیست. 

دیروز وقتی از انریکه در این رابطه سوال شد او لبخند زد و پاسخ جالبی داد: «از امباپه نپرسیده‌ام مشکلاتش چه هستند. او در ترکیب ثابت خواهد بود؟ بستگی به هوا دارد. اینکه گرم باشد یا نه.»

امباپه ماه پیش اطلاع داد که در پایان فصل خواهد رفت ولی قول داد هر زمان در میدان باشد، تمام توانش را خواهد گذاشت. باید دید امروز شرایط کیلیان چگونه خواهد بود.

دیدگاه‌ها