کد خبر : 2007984 | 20 اسفند 1402 ساعت 14:10 | 13K بازدید | 6 دیدگاه

مدافع تیم ملی هنوز مصدوم است!

مدافع ایرانی کایسری اسپور همچنان دور از شرایط بازی است.

مدافع تیم ملی هنوز مصدوم است!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که علی کریمی و سیدمجید حسینی در آن عضویت دارند، از ساعت 14 امروز در ورزشگاه کادیر هاس مقابل تیم رده هفدهمی هاتای اسپور قرار گرفته است.

علی کریمی که پس از سپری کردن محرومیت یک جلسه‌ای به دلیل چهار اخطاره شدن، در دیدار هفته قبل مقابل ریزه اسپور در ترکیب قرار گرفت و نمایش خوبی داشت، امروز هم جزء نفرات اصلی در مسابقه با هاتای اسپور است.

هافبک ایرانی کایسری اسپور که در 25 مسابقه این فصل سوپر لیگ ترکیه به میدان رفته و سه گل به ثمر رسانده، در دوران سرمربیگری بوراک ایلماز در این تیم جایگاه بهتری پیدا کرده که امیدوار است همین روند را ادامه بدهد.

سیدمجید حسینی، دیگر بازیکن ایرانی کایسری اسپور که آخرین بازی خود را در دومین بازی مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا مقابل هنگ‌کنگ انجام داد، هنوز شرایط بازگشت به میادین را به دست نیاورده و به دلیل آسیب دیدگی دور از فهرست نفراتشان برابر هاتای اسپور است.

تیم فوتبال کایسری اسپور در حال حاضر 35 امتیازی و تیم دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه است که در صورت برتری مقابل هاتای اسپور شانس صعود دو تا سه پله‌ای را دارد.

دیدگاه‌ها