کد خبر : 2007999 | 20 اسفند 1402 ساعت 15:47 | 46.4K بازدید | 40 دیدگاه

یامال برای ناپولی دندان تیز کرده

مثل لیونل مسی، فرصت تاریخ‌سازی برای اعجوبه

لامین یامال سه‌شنبه برابر ناپولی فرصت خوبی برای تاریخ‌سازی در لیگ قهرمانان خواهد داشت و می‌تواند اولین شب به یادماندنی اروپایی خود را ثبت کند.

مثل لیونل مسی، فرصت تاریخ‌سازی برای اعجوبه

به گزارش "ورزش سه"، در فصلی که بارسلونا چندان خوب کار نکرده و تا الان دو جام را از دست داده و لالیگا نیز دور از دسترس به نظر می‌رسد، چشم امید به بازی سه‌شنبه برابر ناپولی و راهیابی به دور یک چهارم نهایی است. بعد از دو حذف متوالی در دور گروهی، بارسا سه‌شنبه شب باید ناپولی را ببرد و به هشت تیم پایانی برسد.

1999627

بازی رفت در زمین ناپولی 1-1 مساوی شد و بارسا باید در مونتجوئیک برنده شود. امید گلزنی بارسا این روزها به یک بچه 16 ساله است. لامین یامال که بسیاری را به یاد مسی انداخته، در 37 بازی فصل جاری 2048 دقیقه در میدان بوده، 6 گل زده که چهارتایش در لالیگا بوده و هفت پاس گل نیز داده است. گل او به گرانادا اجازه نداد بارسا در خانه به این تیم قعر جدولی ببازد و جمعه شب نیز با گل زیبای او بود که بارسا توانست مایورکا را شکست دهد.

1999958

همه چیز نشان می‌دهد او برابر ناپولی کار را از ابتدا شروع می‌کند. یامال این فرصت را دارد تا یاد و خاطره اولین درخشش لیونل مسی در لیگ قهرمانان را زنده کند. روزی که مسی 18 ساله در استمفورد بریج در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان 2006 کنار سامی اتوئو و رونالدینیو در ترکیب ثابت بارسا برابر چلسی قرار گرفت و بی‌نظیر کار کرد. 

1999960

دیداری که بارسا 1-2 برنده شد. اتوئو و جان تری (گل به‌خودی) گل‌های بارسا را زدند و مسی کابوسی برای تیم تحت هدایت مورینیو شد.

یامال سه‌شنبه می‌تواند رکورد جوان‌ترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان را نیز به نام خود کند. آنسو فاتی در 17 سالگی دروازه اینتر را در سن سیرو باز کرد و یامال که هنوز 16 ساله است، برابر ناپولی فرصت شکستن رکورد او را دارد.

دیدگاه‌ها