کد خبر : 2008003 | 20 اسفند 1402 ساعت 16:00 | 45.4K بازدید | 14 دیدگاه

لوئیس انریکه به امباپه رحم نکرد! (عکس)

کیلیان امباپه بر خلاف پیش‌بینی‌ها امروز کار برابر رنس را از روی نیمکت شروع کرده تا مشخص شود لوئیس انریکه قصد ندارد از او در لیگ فرانسه چندان استفاده کند.

لوئیس انریکه به امباپه رحم نکرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی از ساعت 15.30 در پارک دو پرنس به مصاف رنس رفته و به یکی از بزرگترین ابهامات این بازی پاسخ داده شد. کیلیان امباپه در این بازی در ترکیب ثابت قرار نگرفت در حالی که ابتدا پیش‌بینی شده بود او کار را از ابتدا شروع می‌کند.

امباپه روی نیمکت تیم حضور دارد به این امید که بتواند در نیمه دوم شانس بازی پیدا کند. آخرین بار او سه هفته پیش برابر نانت نیمکت نشین شد و از دقیقه 62 به میدان رفت و در برتری 0-2 تیمش یک گل نیز زد.

1999967

او در دو بازی اخیر پی اس جی در لیگ فرانسه نیز تعویض شد که به‌خصوص برابر موناکو بیرون رفتن او از ترکیب حواشی زیادی به همراه داشت. امباپه ولی برابر سوسیداد در لیگ قهرمانان فیکس بود و دو گل تماشایی نیز زد.

1999966

به نظر می‌رسد لوئیس انریکه در لیگ فرانسه چندان قصد استفاده از امباپه را ندارد ولی در لیگ قهرمانان شرایط او متفاوت است و فیکس بازی می‌کند. همه چیز بعد از اعلام جدایی او از پی اس جی در پایان فصل شروع شد و این داستان ادامه دارد.

بازی تا دقیقه 26 با نتیجه 2-1 به سود پی اس جی در جریان است. هر دو گل را گونچالو راموس زده است.

دیدگاه‌ها