کد خبر : 2008004 | 20 اسفند 1402 ساعت 16:09 | 4.8K بازدید | 3 دیدگاه

فرصت‌سوزی یاران علی کریمی با اخراجی

کایسری اسپور در حضور 81 دقیقه‌ای هافبک ایرانی خود مقابل هاتای اسپور به تساوی رسید.

فرصت‌سوزی یاران علی کریمی با اخراجی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته بیست و نهم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که برای دومین بازی پیاپی علی کریمی را در ترکیب و خط میانی و سیدمجید حسینی را به علت مصدومیت در فهرست نداشت، از ساعت 14 امروز (به وقت ایران) در استادیوم کادیر هاس به مصاف هاتای اسپور رده هفدهمی رفت.

کایسری اسپور که پس از حضور بوراک ایلماز در راس کادر فنی از شرایط بحرانی فاصله گرفته و در پنج مسابقه پیاپی سه تساوی و دو پیروزی داشت ولی در دیدار اخیرش مقابل ریزه اسپور شکست خورده بود، امروز توانست با وجود یک اخراجی در دقیقه 76 صاحب یک امتیاز خانگی برابر هاتای اسپور شود.

تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که علی کریمی را تا دقیقه 81 در اختیار داشت، در نهایت به تساوی یک بر یک مقابل هاتای اسپور رضایت داد تا 36 امتیازی شود و نتواند از رتبه دوازدهم جدول سوپر لیگ ترکیه بالاتر برود.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که در دیدارهای این فصل نمایش خوبی داشته و پیش از این هم 25 بازی انجام داده بود، در دیدار با هاتای اسپور نیز آمار قابل قبولی به ثبت رساند.

سیدمجید حسینی، ملی پوش ایرانی کایسری اسپور هم که در جریان جام ملت‌های آسیا مصدوم شد و پس از آن نتوانست در رقابت‌های باشگاهی به میدان برود، امروز هم دور از فهرست مقابل هاتای اسپور بود.

دیدگاه‌ها