کد خبر : 2008014 | 20 اسفند 1402 ساعت 17:27 | 13.8K بازدید | 15 دیدگاه

ناامیدکننده در خانه

پی‌اس‌جی 2-2 رنس: 20 دقیقه امباپه کافی نبود

پی اس جی در روز نیمکت‌نشینی کیلیان امباپه در خانه برابر رنس متوقف شد.

پی‌اس‌جی 2-2 رنس: 20 دقیقه امباپه کافی نبود

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی که با حاشیه امنیت خوب 9 امتیازی در صدر لیگ یک فرانسه قرار داشت، امروز در خانه میزبان رنس رده نهمی بود. بعد از دو تساوی متوالی در لیگ فرانسه، پاریس به دنبال پیروزی بود و جالب اینکه لوئیس انریکه امروز کیلیان امباپه را روی نیمکت گذاشت و گونچالو راموس به جای او در ترکیب ثابت قرار گرفت.

1999988
1999984

پاریس تا به خودش بیاید گل خورد. در دقیقه 6 بازی روی اشتباه واضح اشرف حکیمی، مونتسی توانست از درون محوطه جریمه با یک بغل پا دروازه میزبان را باز کند.

1999983

پی اس جی یکپارچه حمله شد و در دقیقه 17 توانست بازی را مساوی کند. روی یک ضربه کرنر یونس عبدالرحیم، به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

دو دقیقه بعد راموس توانست بازی را مساوی کند. او در شلوغی درون محوطه جریمه و روی اشتباه مدافعان رنس توانست با یک ضربه پای چپ کار را تمام کرده و پی اس جی را 2-1 پیش بیندازد.

در حالی که به نظر می‌رسید نیمه اول با برتری میزبان تمام خواهد شد، رنس در اولین دقیقه از وقت‌های تلف شده بازی را مساوی کرد. دیاکیته روی یک پاس عمقی از تله آفسایدگیری فرار کرد و در مصاف تک به تک با دوناروما گل دوم و تساوی را زد. 

نیمه اول با همین نتیجه تمام شد.

1999992

پی اس جی نیمه دوم را هجومی شروع کرد و در یکی دو صحنه چیزی تا زدن گل سوم فاصله نداشت. به خصوص موقعیت عثمان دمبله که شوت او از چند قدمی را گلر رنس به زیبایی برگشت داد تا لوئیس انریکه از عصبانیت با دست به مانیتور جلوی خود بکوبد.

در دقیقه 71 بازی انریکه سرانجام تصمیم گرفت امباپه را به زمین بفرستد و او جانشین راموس شد. دمبله نیز بیرون آمد تا بلکه روند کار برای میزبان عوض شود.

کیلیان چند دقیقه بعد از ورودش به زمین شانس خوبی برای گلزنی داشت ولی توپ با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. او در دقیقه 94 بازی نیز از بیرون محوطه جریمه شانس خود را امتحان کرد اما گلر توپ را مهار کرد.

در نهایت این بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید تا پی اس جی نتواند از این بازی خانگی نیز سه امتیاز را کسب کند.

دیدگاه‌ها