کد خبر : 2008015 | 20 اسفند 1402 ساعت 17:24 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

علوی: مسئولیتی در خوشه طلایی ندارم؛

واکنش به حکم عجیب و مبهم کمیته انضباطی

عضو شورای شهر مشهد درباره حکم محرومیت عجیب و اتهاماتی که به او وارد شده، گفتگویی کوتاه با خبرنگار ورزش‌سه داشت.

واکنش به حکم عجیب و مبهم کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، به تازگی حکمی از سوی کمیته انضباطی خبرساز و حاشیه‌ساز شده است. حکمی که درباره حسین علوی عضو شورای شهر مشهد صادر شده و دوجلسه از همراهی خوشه طلایی محروم شده و صد میلیون ریال جریمه نقدی. 

البته این حکمی است که حسین علوی به طور کلی آن را تکذیب می‌کند و در گفتگویی کوتاه با خبرنگار "ورزش‌سه"، درباره آن گفت: «من اصلا داور ندیدم. کسی را ندیدم.» 

علوی سپس در واکنش به این موضوع که احتمالا ناظر مسابقه گزارش خود را علیه او تنظیم کرده، اینطور واکنش داشت: «هر چه بوده، اشتباه بوده و اصلا اینطور نبوده است.» 

از علوی پرسیدیم که گفته‌اند او داور را پیش از شروع مسابقه تهدید کرده، اما این چهره در واکنش به این سوال اینطور موضع گرفت: «این حرف‌ها چیست؟! من اصلا حضور نداشتم. این حرف‌ چیست؟! من کاملا تکذیب می‌کنم.»

علوی سپس در پاسخ به این سوال که در حکم اعلام شده او منتسب به باشگاه خوشه طلایی اعلام شده، گفت: «من هیچ مسئولیتی در خوشه طلایی ندارم.»

او در ادامه و در واکنش به این سوال که گفته می‌شود او شرایط حضور خوشه طلایی در مشهد را مهیا کرده، بیان کرد: «خوشه طلایی خودش مالک دارد و خودشان آمده‌اند. ما اما هر ظرفیتی که داشته باشیم، به آنها کمک می‌کنیم.» 

علوی ادامه داد: «ما به عنوان شورای شهر به طور کلی هر ظرفیتی که در مشهد باشد، کمک می‌کنیم.»

«سید حسین علوی، منتسب به تیم خوشه طلایی ساوه به دلیل بدرفتاری با داور مسابقه و تهدید وی به دو جلسه از همراهی تیم خود از ورود به استادیوم‌های ورزشی محروم است و باید 100میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث محرومیت قابل تجدید نظر است.»

حسین علوی همان بازیکنی است که در دوران مربیگری پرویز مظلومی به استقلال پیوست و البته حضورش سر و صدای زیادی به پا کرد و فرصتی هم برای بازی پیدا نکرد.

دیدگاه‌ها