کد خبر : 2008019 | 20 اسفند 1402 ساعت 18:00 | 48.5K بازدید | 30 دیدگاه

سومین تساوی متوالی

تصمیم امباپه پی‌اس‌جی را به هم ریخت

پی اس جی برای سومین بازی متوالی در لیگ فرانسه نتوانست برنده شود و در واقع از زمان اعلام جدایی امباپه در پایان فصل، شرایط حداقل در لیگ داخلی خوب پیش نرفته است.

تصمیم امباپه پی‌اس‌جی را به هم ریخت

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی یک بار دیگر در لیگ فرانسه متوقف شد. تساوی 2-2 خانگی امروز برابر رنس سومین تساوی متوالی پاریسی‌ها در بازی‌های لیگ بود اما آنها خوش شانس هستند که رقبایی خطرناک در فصل جاری ندارند. پی اس جی در دو بازی قبلی برابر رن و موناکو نیز متوقف شده بود.

آخرین برد پی اس جی به 28 بهمن برابر نانت برمی‌گردد. در دیداری که کیلیان امباپه روی نیمکت بود و در اواخر بازی به زمین رفت و گلزنی کرد.

2000001

امباپه برابر موناکو و رن در ترکیب ثابت بود ولی قبل از 90 دقیقه تعویض شد که موردی کم سابقه بود. تعویض‌هایی که حواشی زیادی داشت. امباپه امروز حتی در ترکیب ثابت هم نبود و از دقیقه 70 به زمین رفت و نتوانست گل پیروزی بخش را به ثمر برساند. انریکه بعد از اعلام جدایی امباپه تصمیمی گرفته که فعلا به تیمش ضربه زده است.

از زمانی که او اعلام جدایی کرده و گفته در پایان فصل می‌رود، شرایط برای پی اس جی در لیگ فرانسه خوب پیش نرفته اما در لیگ قهرمانان موفق به شکست سوسیداد و راهیابی به یک چهارم نهایی شد.

دیدگاه‌ها