کد خبر : 2008024 | 20 اسفند 1402 ساعت 18:11 | 15.5K بازدید | 19 دیدگاه

خشم ادامه‌دار برنتفورد از تمارض ستاره آرسنال

باشگاه برنتفورد از تمارض کای هاورتز در جریان بازی روز گذشته عصبانی است و با انتشار یک ویدیو مجددا از رفتار این بازیکن آلمانی انتقاد کرد.

خشم ادامه‌دار برنتفورد از تمارض ستاره آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، برنتفورد همچنان خشم خود را از کای هاورتز، مهاجم آرسنال، ابراز  می‌کند. این مهاجم به شبیه سازی در جریان پیروزی 2-1 تیمش مقابل برنتفورد در ورزشگاه امارات متهم شد.

این بازیکن آلمانی پس از بازی در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقادات هواداران فوتبال قرار گرفت. به نظر می‌رسید در داخل محوطه جریمه برنتفورد او پس از رقابت با ناتان کالینز برای دریافت توپ خودش را روی زمین می‌اندازد تا داور را مجاب به اعلام ضربه پنالتی کند.

در نگاه اول اینطور به نظر می‌رسید که مدافع برنتفورد پایش را مقابل پای هاورتز قرار داده، اما مشخص شد که بدون برخورد با بازیکن حریف، هاورتز روی زمین افتاده است.

هاورتز در اوایل بازی با کریستوفر آیِر درگیر شده بود و اولین کارت زرد در این بازی را دریافت کرد.

پس از بازی طرفداران برنتفورد معتقد بودند که داور با او مدارا کرده و باید به این بازیکن دومین کارت زرد را نشان می‌داد تا از زمین اخراج شود.

باشگاه برنتفورد یک ویدیو از شیرجه هاورتز را در تیک تاک منتشر کردند، آن‌ها روی این ویدیو یک آهنگ با مفهوم شوکه شدن قرار دادند و همچنین آن را با یک ایموجی تعجب منتشر کردند.

2000008

پس از پایان بازی، توماس فرانک، سرمربی برنتفورد، ناراحتی خود از عدم اخراج هاورتز که سپس در جریان بازی گل برتری آرسنال را به ثمر رساند، ابراز کرده بود.

دیدگاه‌ها