کد خبر : 2008037 | 20 اسفند 1402 ساعت 18:45 | 22.9K بازدید | 15 دیدگاه

او را بازهم تعویض می‌کنم

واکنش انریکه به نیمکت‌نشینی دوباره امباپه

لوئیس انریکه تاکید کرد که بازهم امباپه را نیمکت نشین خواهد کرد و برای او در آینده و مقصد بعدی‌اش آرزوی موفقیت کرد.

واکنش انریکه به نیمکت‌نشینی دوباره امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه آخرین بار در دوم فوریه برابر استراسبورگ در لیگ فرانسه یک بازی را 90 دقیقه کامل در زمین بود و پس از آن یا در میانه بازی تعویض شده یا کار را از روی نیمکت شروع کرده است.

بعد از 90 دقیقه خوب برابر سوسیداد در لیگ قهرمانان، امباپه امروز برابر رنس هم کار را از روی نیمکت شروع کرد و از دقیقه 70 به زمین رفت. او در نهایت نتوانست نانع تساوی خانگی 2-2 تیمش شود.

2000001

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد نیمکت نشینی امباپه سوال شد، او پاسخ داد: «فقط می‌توانم برای امباپه بهترین‌ها را در آینده آرزو کنم. او بازیکن بسیار خوبی است و حتی بیشتر از آن، یک انسان خوب است. برای او فقط می‌توان بهترین‌ها را آرزو کرد.«

انریکه در مورد اینکه بازهم به این رفتار با امباپه ادامه خواهد داد، گفت: «بدون شک. امروز فکر می‌کنم همه بازیکنانی که از روی نیمکت به زمین رفتند مثل کیلیان، همه خوب و فعال بودند. آنها وارد میدان شدند و توانایی حل مشکلات را داشتند. فکر می‌کنم حرف کمی در این مورد برای گفتن دارم. وقتی باشگاه و امباپه در مورد جدایی او اظهارنظر رسمی کنند، من راحت‌تر صحبت خواهم کرد. تا زمانی که آنها صحبت نکنند، من به این روش ادامه خواهم داد. فقط می‌توانم برای امباپه بهترین‌ها را آرزو کنم. او به عنوان یک بازیکن شماره یک است و به عنوان یک فرد حتی بهتر. ما هیچ مشکلی نداریم.»

2000032

بر هم خوردن تعادل تیم با تصمیم در مورد نیمکت نشین کردن امباپه: «تصمیمات من همیشه در طول فصل یکسان بوده است. در واقع دیروز در تلویزیون پاریس به من گفتند که من مربی‌ای هستم که بیشترین بازیکن را در لیگ تعویض می‌کنم. تا زمانی که ببینم بازیکنانم من را همراهی می‌کنند، به استفاده از این استراتژی ادامه خواهم داد.»

دیدگاه‌ها