کد خبر : 2008045 | 20 اسفند 1402 ساعت 19:43 | 3.5K بازدید | 6 دیدگاه

گل 3 امتیازی پولیشیچ؛

میلان 1-0 امپولی: جنگ نایب قهرمانی ادامه‌ دارد

میلان در بازی خانگی هفته بیست و هشتم سری A با نتیجه 1-0 امپولی را از پیش رو برداشت.

 میلان 1-0 امپولی: جنگ نایب قهرمانی ادامه‌ دارد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم سری A تیم میلان امروز از امپولی میزبانی کرد و با نتیجه نزدیک 1-0 برنده شد.

میلان در 10 دقیقه ابتدایی، کنترل کامل را در اختیار و مالکیت توپ را از آن خود کرده  بود که حریف خود را مجبور می‌کرد برای نفوذ به سمت دروازه توپ را به سمت چپ و راست زمین پاسکاری کنند.

اولین موقعیت خطرناک میلان توسط فیکایو توموری شکل گرفت که روی ارسال کرنر اسماعیل بن ناصر ضربه‌اش خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

پس از 30 دقیقه بازی، مشخص بود که میزبان در موضع برتری قرار دارد و بیش از 77 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت. در همین زمان آن‌ها چند شوت به سمت دروازه داشتند و موقعیت‌های خوبی هم داشتند ولی راهی به دروازه پیدا نکردند.

2000047

تلاش میلان برای تغییر نتیجه بازی در نهایت دقیقه 40 جواب داد. نوآ اوکافور پس از دریافت پاس پشت مدافعان بن ناصر توپ را با پاس کات‌بک به کریستین پولیشیچ رساند که او بدون کنترل توپ را به سمت دروازه شلیک کرد و نتیجه بازی را تغییر داد. این گل مورد بررسی کمک داور ویدیویی قرار گرفت و سپس مورد تایید داور اعلام شد.

میلان در دقایق باقی مانده نیمه اول بازی را کنترل کرد و در نهایت برنده به رختکن رفت. امپولی در نیمه دوم بازی را با پرس سنگین روی دروازه میلان آغاز کرد و همین باعث می‌شد که اغلب دقایق نیمه دوم بازی بدون هیجان زیاد و ساکن دنبال شود.

تا حوالی دقیقه 70، امپولی در حفظ توپ در نیمه دوم بهتر کار می‌کرد و تنها یک شوت داخل چارچوب داشتند که مایک مانیان برای مهار آن کار دشوار نداشت.

میلان که نیمه دوم بیشتر روی حفظ نتیجه تمرکز داشت، در دقیقه 78 شانس خوبی برای گلزنی پیدا کرد. ساموئل چوکوئزه موفق شد با ضربه خطرناک دروازه حریف را تهدید کند اما این توپ توسط دروازه‌بان مهار شد.

2000046

بهترین فرصت گلزنی امپولی در دقیقه 86 رقم خورد که سانتر خطرناک روی دروازه را لیبرتو با ضربه سر از فاصله نزدیک به بالای دروازه فرستاد و حسرت زیادی برای از دست رفتن این موقعیت داشت.

در دقایق پایانی بازی امپولی انگیزه بیشتری برای تغییر نتیجه بازی داشت اما گلی به ثمر نرسید تا در نهایت میلان این بازی را با برتری 1-0 پشت سر بگذارد.

روسونری با این برتری 59 امتیازی شد و با یک بازی بیشتری نسبت به یوونتوس، در رده دوم قرار گرفت. امپولی هم با 25 امتیاز در رده شانزدهم قرار دارد. اینتر با اختلاف 16 امتیاز نسبت به میلان تقریبا قهرمانی خود را مسجل کرده و در ایتالیا این روزها جنگ نایب قهرمانی پررنگ‌تر است.

دیدگاه‌ها