کد خبر : 2008051 | 20 اسفند 1402 ساعت 20:19 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

مربی جنجالی سری A: عذرخواهی می‌کنم، کارم زشت بود

روبرتو دی‌آورسا، سرمربی لچه، تایید کرد که بدون قصد به صورت بازیکن ورونا ضربه زد و از این بابت عذرخواهی کرد.

مربی جنجالی سری A: عذرخواهی می‌کنم، کارم زشت بود

به گزارش "ورزش سه"، روبرتو دی‌آورسا، سرمربی لچه، تایید کرد که از پیش برنامه‌ای برای حمله به توماس آنری، بازیکن هلاس ورونا، نداشته و به دلیل اظهارات این بازیکن به او حمله کرده است.

لچه در بازی خانگی با نتیجه 1-0 از ورونا شکست خورد و آنری که به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شده بود به دلیل درگیری با مارین پونگراچیچ و با سایر بازیکنان لچه، با کارت زرد جریمه شد.

پس از سوت پایان بازی، دوربین درون زمین نشان داد که سرمربی لچه به سمت بازیکن حریف می‌رود و با سر به صورت او ضربه می‌زند.

دی‌آورسا درمورد این اقدام بحث برانگیز خود که منجر به دریافت کارت قرمز هم شد، به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "از قبل در دقایق پایانی مسابقه تحریکی از سوی حریف وجود داشت و نمی‌خواستم بازیکنانم محروم شوند. من رفتار خوبی نداشتم اما قصدم این بود که بازیکنان را از هم جدا کنم چون همانطور که گفتم اقدامات جنجالی حتی پس از پایان بازی نیز ادامه داشت."

2000056

مربی لچه در ابتدا از عذرخواهی امتناع کرد و همچنان آنری را سرزنش کرد و وقتی به او گفتند که این رفتار از یک مربی در سری A غیرقابل قبول است، واکنش نشان داد.

دی‌‌آورسا گفت: "این دیدگاه شماست. به زمین نرفتم تا به کسی ضربه سر بزنم، به احترام مارکو، مربی ورونا، به داخل زمین رفتم و می‌خواستم از محرومیت بازیکنانم جلوگیری کنم. سپس آنری به سمت من آمد، اما قصدم این نبود که به سمت او بروم. گندری آنجا بود، پونگراچیچ هم. تکرار می‌کنم، دیدن آن چیز زشتی بود، اما مطلقاً از پیش طراحی نشده بود. من بابت این حرکت عذرخواهی می‌کنم، اما قصدم جدا کردن بازیکنان بود، زیرا 7 یا 8 دقیقه آخر فقط حرکات جنجالی می‌دیدیم."

او پس از عذرخواهی درمورد اقدامش گفت: "فقط می‌گویم آنچه اتفاق افتاد نتیجه تحریکات مداوم در پایان بازی بود. در این باره با مربیان ورونا صحبت کردم. بابت این حرکت به عنوان یک مربی و پدر سه فرزند، عذرخواهی می‌کنم. این تنها کاری است که می‌توانم انجام دهم."

دیدگاه‌ها