کد خبر : 2008053 | 20 اسفند 1402 ساعت 20:32 | 10.1K بازدید | 6 دیدگاه

با سرآسیایی سایپا امتیازات لازم را جمع کرده؛

ابوالقاسم‌پور: سرمربی قبلی سایپا را خوب نبست

معاون ورزشی باشگاه سایپا معتقد است بد بسته شدن تیم فوتبال باشگاه باعث شده امتیازات زیادی برای این تیم از دست برود.

ابوالقاسم‌پور: سرمربی قبلی سایپا را خوب نبست

به گزارش "ورزش‌سه"، بهنام ابوالقاسم پور معاون ورزشی باشگاه سایپا پس از تساوی یک بر یک این تیم مقابل شاهین بندرعامری در دیدار هفته بیست و دوم لیگ دسته اول اینطور حرف‌هایش را با اشاره به فرصت سوزی بازیکنان سایپا آغاز کرد: بازی مساوی شد با اینکه می‌توانستیم ببریم. بچه‌ها باید یک مقدار بیشتر دقت کنند تا بتوانیم امتیازات خانگی را بگیریم تا در آینده به ضرر ما نشود. الان هم اتفاقی نیفتاده ولی دیر می‌شود. امیدوارم بتوانیم در آینده عملکرد بهتری داشته باشیم تا امتیازات را جمع کنیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

او درباره اینکه سایپا چقدر شانس صعود دارد، بیان کرد: متاسفانه اول فصل سرمربی‌ای را انتخاب کردیم که نتوانست خواسته‌های ما را برآورده کند. به نظرم از لحاظ کارشناسی بازیکنانی جذب کرد که در حد و اندازه‌های سایپا نبودند.

مهاجم اسبق پرسپولیس با تمجید از سرآسیایی اضافه کرد: خوشبختانه از زمانی که آقای سرآسیایی آمده، توانستیم امتیازات لازم را جمع آوری کنیم. مهم این بود که ما بتوانیم به لیگ برتر بیاییم، اما اتفاقی در مجموعه سایپا رخ داد که 6،7 بازیکن از تیم امید سایپا جذب تیم بزرگسالان کردیم. این اتفاق خیلی خوبی بود که 15،20 میلیارد برای باشگاه ذخیره کرد. ما می‌خواهیم تیم به لیگ برتر بیاید، اما اگر خدایی ناکرده این اتفاق رخ نداد، قطعا سال دیگر لیگ برتر هستیم.

دیدگاه‌ها