کد خبر : 2008056 | 20 اسفند 1402 ساعت 20:48 | 4.4K بازدید | 4 دیدگاه

پیولی: آینده‌ام در میلان برای خودم هم نامشخص است!

استفانو پیولی می‌گوید آینده همه بازیکنان میلان نامشخص است.

پیولی: آینده‌ام در میلان برای خودم هم نامشخص است!

به گزارش "ورزش سه"، میلان امروز موفق شد با نتیجه ۱-۰ امپولی را شکست دهد. آنها با این برد ۵۹ امتیازی شدند و موقتا به رده دوم صعود کردند. استفانو پیولی که در هفته‌های اخیر زیر بار انتقادات هواداران و رسانه‌ها قرار گرفته در نشست خبری پس از بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برد امروز؟
ما بازی مدنظر خودمان را انجام دادیم. نیمه اول خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و اگر موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل می‌کردیم نیمه دوم برای‌مان سخت نمی‌شد. البته درست است که در نیمه دوم خوب نبودیم اما بازی را به خوبی کنترل کردیم.

از عملکرد تیم راضی هستید؟
بله. همانطور که گفتم در نیمه اول فرصت بیشتر کردن اختلاف را داشتیم اما باید به همین نتیجه راضی باشیم. با بازیکنانی که همین دو روز پیش در زمین بوده‌اند همین نتیجه عالی است.

اهمیت برد؟
این یک هفته یکی از مهم‌ترین لحظات در فصل ماست. خوشحالم که با برد آن را شروع کردیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

درخشش پولیشیچ؟
کربستین در هفت یا هشت فصل گذشته به اندازه کافی بازی نکرده بود. فکر می‌کنم ما از او بهترین بازی را می‌گیریم. او پسر باهوش و فوق‌العاده‌ای است و خوشحالم که او را داریم.

درباره آینده‌تان چه فکر می‌کنید؟
من نمی‌دانم شما چه کسانی هستید که این سوالات را می‌پرسید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که باشگاه به‌طور کامل از من حمایت می‌کند و بازیکنان هم رابطه خوبی با من دارند. آینده برای همه نامشخص است. خودم هم نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. همه ما روی زمان حال، بازی بعدی و نحوه پایان فصل متمرکز هستیم، زیرا این چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد.

دیدگاه‌ها