کد خبر : 2008063 | 20 اسفند 1402 ساعت 21:27 | 23K بازدید | 17 دیدگاه

حمله ستاره سابق سیتی به آرنولد: مزخرف می‌گفت!

میکا ریچاردز، ستاره سابق منچستر سیتی، عصبانیتش را پیرو حواشی اخیر مصاحبه ترنت الکساندر آرنولد و بازیکنان منچستر سیتی ابراز کرد.

حمله ستاره سابق سیتی به آرنولد: مزخرف می‌گفت!

به گزارش "ورزش سه"، قبل از دیدار جذاب لیورپول برابر منچستر سیتی در آنفیلد، ریچاردز، ستاره سابق سیتی، در کنار دنیل استوریج و روی کین در شبکه اسکای اسپورت حاضر شد.

در جریان صحبت‌های این سه نفر، دیو جونز، مجری برنامه، از میکا ریچاردز نظرش را در مورد اظهارات اخیر ترنت الکساندر آرنولد پرسید. ستاره انگلیسی لیورپول گفته بود: «با نگاهی به این دوران، اگرچه آنها عناوین بیشتری نسبت به ما کسب کرده‌اند و احتمالاً موفق‌تر بوده‌اند، اما به دلیل شرایط مالی در هر دو باشگاه، جام‌های ما برای ما و هواداران ما ارزش بیشتری خواهد داشت.
اینکه هر دو باشگاه چگونه تیم‌های خود را ساخته‌اند احتمالاً برای هواداران ما معنای متفاوتی خواهد داشت.»

2000079

ریچاردز ۳۵ ساله قبل از اینکه در مورد صحبت‌های آرنولد حرف بزند از اینکه بازیکنان فوتبال این‌گونه به راحتی نظرات‌شان را بیان می‌کنند ابراز خوشحالی کرد. او گفت: «این را دوست دارم که بازیکنان مانند ربات نیستند و احساسات‌شان نسبت به رقیب را به زبان می‌آورند. بدیهی است که من با نظر آرنولد موافق نیستم اما این نظرش است و اشکال ندارد.»

ریچاردز در ادامه نظرش را در مورد صحبت‌های آرنولد گفت: «همه تیم‌هایی که می‌خواهند پیشرفت کنند مانند منچستر سیتی و کاری که در سال ۲۰۰۸ انجام داد کار می‌کنند. بله آنها پول زیادی خرج کرده‌اند، اما یک مربی عالی و بازیکنان بزرگ دارند، آنها سه‌گانه را به دست آورده‌اند، آنها چندین بار قهرمان لیگ شده‌اند.

آنها در آن زمان برای آلیسون و فن‌دایک پول زیادی خرج کرده‌اند. این دقیقا همان زمانی است که آنها شروع به پیشرفت کردند. پس مشکلی ندارد تیم‌ها برای موفقیت پول خرج کنند. آرنولد حق داشت نظرش را بگوید اما من هم می‌توانم بگویم منطق و نظرش مزخرف بود.»

ریچاردز در هنگام این صحبت‌ها صدایش را بالا برد و عصبانی به‌نظر می‌رسید، در همین لحظات بود که روی کین و استوریج مداخله کردند و برای آرام کردن او دستانش را تکان دادند و از او خواستند آرام باشد.

دیدگاه‌ها