کد خبر : 2008066 | 20 اسفند 1402 ساعت 21:41 | 28.9K بازدید | 26 دیدگاه

ادرسون رفت یکی بهتر آمد!

دروازه‌بان آلمانی سیتی، ناجی ناگهانی تیم پپ

استفان اورتگا به عنوان دروازه‌بان دوم منچستر سیتی وارد زمین شد اما نقش پررنگی در شکست نخوردن این تیم مقابل لیورپول ایفا کرد.

دروازه‌بان آلمانی سیتی، ناجی ناگهانی تیم پپ

به گزارش ورزش سه، در آغاز نیمه دوم دیدار لیورپول و منچستر سیتی بود که صحنه برخورد داروین نونیز مهاجم لیورپولی‌ها و ادرسون دروازه‌بان منچسترسیتی باعث شد تا ادرسون دچار آسیب دیدگی شود و پس از چند دقیقه به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد تا استفان اورتگا دروازه‌بان دوم منچسترسیتی وارد زمین شود.

این تعویض در شرایطی بود که در نیمه دوم بازی حملات لیورپول به مراتب زهردارتر و خطرناک‌تر از نیمه نخست بازی بود و با توجه به تعویض ادرسون، انتظار بود که اورتگا شرایط سختی را تجربه کند اما برخلاف انتظارات دروازه‌بان آلمانی بسیار با تجربه عمل کرد.

در شرایطی که ادرسون در نیمه نخست ۷ شوت به سمت دروازه‌اش شلیک شده بود، تنها یک سیو داشت و در نیمه دوم لیورپول در تلاش بود تا نتیجه را به هر نحوی تغییر دهد اما از دوازده شوت آنفیلدی‌ها، ۵ ضربه داخل چارچوب بود که با ۴ سیو اورتگا همراه شد.

این عملکرد باعث شد تا هواداران فوتبال دنیا، حالا کاملاً این باور را داشته باشند که منچستر سیتی یک تیم کامل دیگر همراه با یک دروازه‌بان بسیار آماده را روی نیمکت دارد و هر زمان پپ گواردیولا احساس تغییر در بین نفرات تیمش کند، می‌تواند این کار را با خیالی راحت انجام دهد.

دیدگاه‌ها