کد خبر : 2008078 | 20 اسفند 1402 ساعت 22:31 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

انصاری‌فرد منتظر فرصت برای کمک به حاج‌صفی!

نام مهاجم ایرانی آریس جزو نفرات ذخیره این تیم مقابل پائوک دیده می‌شود.

انصاری‌فرد منتظر فرصت برای کمک به حاج‌صفی!

به گزارش "ورزش سه"، دور نخست از دیدارهای مرحله پلی‌آف سوپر لیگ یونان بین 6 تیم بالانشین برای کسب قهرمانی و سهمیه‌های اروپایی از امروز آغاز شده و همچنان دنبال می‌شود که در ادامه این بازی‌ها، تیم آریس با بهره‌مندی از کریم انصاری‌فرد در لیست نفراتش از ساعت 22:30 به مصاف تیم مدعی پائوک می‌رود.

کریم انصاری‌فرد که در آخرین مسابقه تیمش در سوپر لیگ یونان مقابل آ ا ک آتن حضور ثابت در ترکیب و یک نیمه‌ای داشت و یک پاس گل داد ولی در دیدار اخیرشان در جام حذفی برابر پانتولیکوس به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، امشب هم در جدال با پائوک دور از جمع 11 نفر اصلی است.

2000103

مهاجم ایرانی آریس که در نقل و انتقالات زمستانی به این باشگاه پیوست، در چهار مسابقه اخیرشان در سوپر لیگ یونان آمار خوبی با زدن یک گل و یک پاس گل داشته که امیدوار است امشب هم فرصت درخشش برابر پائوک را به دست بیاورد تا تیمش نتیجه بگیرد و به یاران احسان حاج‌صفی در تیم آ ا ک آتن برای کسب قهرمانی کمک کنند.

تیم فوتبال آریس با 43 امتیاز در رتبه پنجم جدول سوپر لیگ یونان قرار گرفته که در صورت کسب هر نتیجه‌ای در مسابقه امشب مقابل پائوک در همین جایگاه می‌ماند.

دیدگاه‌ها