کد خبر : 2008079 | 20 اسفند 1402 ساعت 22:42 | 5K بازدید | 23 دیدگاه

تیم آلگری برگشت اما برنده نشد؛

یوونتوس 2-2 آتالانتا: رتبه دوم پرید!

یوونتوس در بازی خانگی هفته بیست و هشتم سری A مقابل آتالانتا به تساوی 2-2 رسید.

یوونتوس 2-2 آتالانتا: رتبه دوم پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم سری A یوونتوس امشب از آتالانتا میزبانی کرد و در یک بازی نزدیک به تساوی 2-2 رضایت داد.

آتالانتا که در 5 بازی گذشته در سری A شکست نخورده بود با روحیه بالا وارد این بازی شد و سعی کرد با دوندگی حریفش را تهدید کند اما اولین فرصت جدی این بازی توسط فدریکو کیه‌‌زا شکل گرفت. کارنسچی به موقع از دروازه خارج شد تا سانتر خطرناک این بازیکن پیش از رسیدن به فابیو میرتی قطع شود.

بازی تا دقیقه 20 از سوی هر دو تیم پایاپای دنبال شد و فاصله کمی در مالکیت توپ بین هر دو تیم وجود داشت. با این وجود فشار بیشتر آتالانتا روی دروازه یوونتوس بالاخره برای آن‌ها در دقیقه 35 گل به همراه داشت.

2000105

گل اول آتالانتا به زیبایی به ثمر رسید و روی یک گل تمرین شده دروازه یووه باز شد. روی شروع کوتاه ضربه ایستگاهی نزدیک محوطه جریمه حریف، ماریو پالاسیچ توپ را به تئون کوپمینرس قرار داد که او بدون کنترل توپ را با ضربه پای چپ قدرتمند وارد دروازه کرد و بازیکنان حریف را غافلگیر کرد.

با وجود خشم مکس آلگری در کنار زمین برای ارائه نمایش بهتر نسبت به حریف، بازیکنان یووه نتوانستند نتیجه نیمه اول را تغییر دهند و بازنده به رختکن رفتند.

2000106

میزبان نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 51 کیه‌زا موقعیت خوبی برای گلزنی داشت اما در موقعیت آفساید قرار گرفت. او یک دقیقه بعد با دریافت یک توپ سرگردان موقعیت خوبی داشت که گلزنی کند اما ضربه او در موقعیت تک به تک دقت لازم را نداشت تا در چارچوب قرار بگیرد.

2000107

عملکرد یووه در 45 دقیقه دوم رفته رفته بهتر می‌شد که موفق شد بالاخره دقیقه 67 گل تساوی را به ثمر برساند. وستون مک کنی در نزدیکی محوطه جریمه متوجه حرکت آندره‌آ کامبیاسو شد که توپ را با پاس کوتاه در اختیار او قرار داد و این بازیکن با ضربه فنی توپ را از بین پاهای دروازه‌بان عبور داد تا گل اول یوونتوس را به ثمر برساند.

عملکرد یووه در نیمه دوم پس از گل قدرت بیشتری پیدا کرد که به همین دلیل گل دوم خیلی زود به ثمر رسید. در دقیقه 70 ارسال ایلینگ جونیور به محوطه جریمه را مک‌کنی برای آرکادیوش میلیک کنترل کرد و او با یک ضربه قیچی توپ را به گوشه دروازه آتالانتا فرستاد.
 

آتالانتا که تجربه جلو افتادن با بولونیا با یک گل و سپس شکست را همین اواخر داشت، مانع از تکرار این اتفاق شد. آن‌ها تنها 5 دقیقه پس از گل میلیک موفق شدند به گل تساوی برسند.

کوپمینرس روی پاس رو به جلوی برات دایمسیتی در محوطه جریمه یوونتوس توپ را کنترل نکرده و با ضربه پای چپ از زاویه تقریبا بسته موفق شد توپ را از بین پاهای وویچک شزنی عبور بدهد و دبل کند.

2000108

آلگری برای تغییر جریان بازی کنان ایلدیز، الکس ساندرو، تیموتی وه‌آ و مویزه کین را وارد زمین کرد اما آتالانتا اشتباه نکرد و اجازه گلزنی به یوونتوس نداد تا در دقایق پایانی نتیجه بدون تغییر بماند و با تساوی به پایان برسد.

یوونتوس با این تساوی رتبه دوم جدول را از دست داد و با 58 امتیاز در رده سوم قرار گرفت تا میلان 59 امتیازی در رده دوم بماند. آتالانتا هم با این تساوی 47 امتیازی شد و در رده ششم ایستاده است.

دیدگاه‌ها