کد خبر : 2008082 | 20 اسفند 1402 ساعت 22:57 | 10.8K بازدید | 14 دیدگاه

جهانبخش بازهم نیست: فاینورد بدون ستاره ایرانی

وینگر ایرانی فاینورد به دلیل مصدومیت برای سومین بازی پیاپی دور از فهرست نفرات تیمش مقابل هراکلس است.

جهانبخش بازهم نیست: فاینورد بدون ستاره ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش مثل چند تن از ملی‌پوشان حاضر در جام ملت‌های آسیا با آسیب دیدگی مواجه شده و با توجه به فاصله کوتاه مدتی که تا شروع فیفا دی و دو مسابقه آینده در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 وجود دارد، بعید به نظر می‌رسد بتواند به شرایط مطلوب و آمادگی فنی مدنظر دست پیدا کند و دوباره در لیست تیم ملی قرار بگیرد.

شماره هفت تیم ملی ایران که پس از جام ملت‌های آسیا مقابل اسپارتا روتردام حضور تعویضی در زمین داشت و بعد هم به دلیل آسیب دیدگی دو مسابقه متوالی تیمش را از دست داد، حالا دوباره با مصدومیت مواجه شده و برای سومین بازی پیاپی دور از لیست نفرات تیمش است.

علیرضا جهانبخش که در مسابقه برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا مقابل رم پنالتی سرنوشت سازی را از دست داد و بعد از آن هم در لیگ اردیویسه هلند حضور تعویضی برابر تیم آلمره سیتی داشت، امشب برای چهاردهمین روز متوالی دور از شرایط بازی است.

این وینگر ایرانی پس از بازی مقابل آلمره سیتی در دو دیدار جام حذفی و لیگ اردیویسه هلند برابر تیم‌های خرونینگن و آیندهوون حضور نداشته که امشب هم در تقابل با هراکلس به دلیل آسیب دیدگی غایب است.

تیم فوتبال فاینورد که از ساعت 22:30 امشب در ورزشگاه د کویپ مسابقه هفته بیست و پنجم لیگ اردیویسه هلند را بدون حضور جهانبخش در لیست آغاز کرده، در صورت برتری برابر هراکس 59 امتیازی خواهد شد و فاصله 10 امتیازی با آیندهوون صدرنشین را حفظ می‌کند.

دیدگاه‌ها