کد خبر : 2008085 | 20 اسفند 1402 ساعت 23:29 | 53.1K بازدید | 62 دیدگاه

پیام گولر به آنچلوتی: بیشتر به من بازی بده! (عکس)

آردا گولر بالاخره موفق شد اولین گلش با پیراهن رئال مادرید را به ثمر برساند.

پیام گولر به آنچلوتی: بیشتر به من بازی بده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر یکی از موردانتظارترین خریدهای رئال مادرید در تابستان ۲۰۲۳ بود. او با هیاهوی زیادی پس از رد پیشنهاد بارسلونا راهی پایتخت اسپانیا شد.

همه چیز اما مانند روزهای اول مطابق میل دو طرف پیش نرفت. مصدومیت‌های ستاره ترک او را از لیست رئال دور کرد و باعث شد اولین بازی او در پیراهن سفید خیلی دیر رقم بخورد.

پس از رهایی از بند آسیب‌دیدگی‌های پیاپی، نوبت به یک دردسر دیگر رسید. کارلو آنچلوتی به اندازه کافی به گولر بازی نمی‌دهد و این باعث نارضایتی این بازیکن جوان شده است.

2000137

در روزهای اخیر حتی اخباری مبنی بر احتمال جدایی قرضی گولر از رئال در پایان فصل منتشر شد. مدیران و کادر فنی رئال موافق این انتقال هستند اما خود گولر از شرایطش ناراضی است و می‌خواهد در همین رئال دقایق بیشتری به دست بیاورد.

2000138

امشب در میان همه حواشی منفی، اتفاق ویژه و مثبتی برای گولر رخ داد. او در حالی‌که رئال با ۳ گل از سلتاویگو جلو بود در دقیقه ۸۹ به جای ادواردو کاماوینگا به بازی رفت. پنج دقیقه بعد او با پاس سبایوس در محوطه جریمه به توپ رسید و در حالی‌که دروازه‌بان از چارچوب خارج شده بود، او را دریبل زد و دروازه خالی را باز کرد. بلافاصله هم‌تیمی‌هایش به سمت او هجوم بردند و این ستاره را در آغوش گرفتند. او اولین گلش را در رئال به ثمر رسانده و این می‌تواند آغازگر روزهای درخشان او در لباس سفید باشد.

دیدگاه‌ها