کد خبر : 2008095 | 21 اسفند 1402 ساعت 04:55 | 196.2K بازدید | 127 دیدگاه

گزارش ویژه از اولین روز زندگی در فوکوئوکا

شهاب زاهدی در ژاپن: پسر خوشتیپ ایرانی!

یک وبسایت ژاپنی گزارشی ویژه را از مراسم معارفه شهاب زاهدی منتشر کرده و به واکنش هواداران فوکوئوکا پرداخته، جایی که او به عنوان «پسر خوشتیپ ایرانی» معرفی شده است.

شهاب زاهدی در ژاپن: پسر خوشتیپ ایرانی!

به گزارش "ورزش سه"، اولین جملاتی که وبسایت soccerhihyo برای توصیف شهاب زاهدی استفاده می‌کند، ویژگی ظاهری اوست: مهاجمی 187 سانتی متری، با کاپشن بلند و البته صورت جذاب که او را به چهره محبوب هواداران آویسپا فوکوئوکا تبدیل می‌کند.

در ادامه زاهدی به عنوان «مهاجم همه فن حریف» معرفی شده که بعد از انجام اولین بازی ملی در سال گذشته برای ایران، به دلیل حمله روسیه به اوکراین، مجبور به ترک زوریا لوهانسک شد و به تیم مورد علاقه‌اش، پرسپولیس، پیوست. در پرسپولیس 7 گل به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت اما در فوریه تصمیم به ترک اردوی سرخپوشان ایرانی گرفت.

این گزارش همچنین به وضعیت زاهدی در ژاپن پرداخته و نوشته که او نه تنها به عنوان مهاجمی تازه بلکه در قامت اولین بازیکن ایرانی تاریخ جی لیگ به آویسپا فوکوئوکا پیوسته است. قرارداد این بازیکن بر اساس اعلام رسمی، تا پایان تابستان خواهد بود و وی سپس باید وضعیت خود را با باشگاه اوکراینی تعیین تکلیف کند.

وبسایت ژاپنی همچنین از روز معارفه زاهدی اینطور گزارش داده:
"او که در جی لیگ توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، با ظاهری موقر در جمع هواداران حاضر شد و گفت: «سلام به همه، واقعاً خوشحالم.» شهاب در یک سخنرانی به زبان انگلیسی گفت: «من تمام تلاشم را می‌کنم تا نمایشی را انجام دهم که همه از آن لذت ببرند. بیایید با هم پیروزی‌های زیادی را کسب کنیم.» او با تشویق شدید سکوها مواجه شد."

2000156

باشگاه فوکوئوکا ویدیویی را به زبان ژاپنی منتشر کرده که هواداران این تیم در مورد خرید جدید و اولین بازیکن ایرانی تیمشان نظر می‌دهند که این وبسایت بخشی از آنها را آورده است:
"او خیلی خوش تیپ است!
او خیلی باحال است!
بازیکنان خوبی در ایران وجود دارند
کلمه «خوش تیپ» به خوبی به او می‌آید.
من می‌خواهم او را به زودی در یک بازی ببینم!"

با این حال در روزی که زاهدی تماشاگر اولین بازی تیمش بود، آویسپا نتوانست حریف خود را شکست دهد و در چارچوب هفته سوم جی لیگ به دومین نتیجه تساوی رسید تا 5 امتیازی شود.

دیدگاه‌ها